Gucci știe exact de câte ori a fost citată în versurile melodiilor internaționale: 22.705, potrivit wWD.
Aceasta este una dintre temele care trec prin colecția de 100 de ani a mărcii, care urmează să fie dezvăluită la o dată ulterioară și care se concentrează în mare parte pe legătura casei de lux italiene cu lumea muzicală.
În ciuda faptului că și-a stabilit propriul ritm de afișare a colecțiilor, Gucci nu s-a prezentat în totalitate la Săptămâna modei masculine din Milano, găzduind întâlniri de presă la flagship-ul mărcii de pe Via Montenapoleone pentru a oferi detalii despre colecția centenară, în care numărul 22.705 se regăsește într-o serie de articole, precum este expresia „muzica este a mea, scaunele Gucci s-au așezat”, din piesa „The R” din 1988 de Eric B. & Rakim.
Directorul de creație Gucci, Alessandro Michele, a adus deja un omagiu legăturilor sale cu lumea muzicală prin colecția „Aria”, care a debutat în luna aprilie printr-un film de 20 de minute, cu o coloană sonoră remarcabilă, inclusiv „Gucci Gang” a lui Lil Pump, „Green Gucci Suit” al lui Rick Ross și „Gucci Flip Flops” de Bhad Bhabie.
După Săptămâna Modei de la Milano, Gucci își va dezvălui arhivele începând cu 1 iulie la Florența, depozitate la sediul istoric al companiei, la Palazzo Settimanni din secolul al XVI-lea, pe Via delle Caldaie.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania