Având în vedere garderoba completă pe care o oferă, casa italiană Gucci ridică nivelul de alertă pentru o eventuală mutare de lux la poalele pârtiilor.
Pentru că nu este deloc ușor să pui schiurile cu un costum Gucci Horsebit 1955, va fi întotdeauna binevenit la ora vinului fiert. Și aceasta este ideea din spatele acestei colecții Gucci Après-Ski, care, așa cum sugerează și numele, reunește o selecție de piese concepute în jurul agrementului montan, subliniind o estetică la modă, dar sportivă, un combo pe care unii clienți îl stăpânesc la perfecțiune.
Toate codurile iconice ale brandului sunt astfel deviate , de la cele trei mari genți clasice - Gucci Horsebit 1955, Gucci Diana și GG Marmont - până la imprimarea cu logo GG pe îmbrăcăminte și accesorii, la care se adaugă un set de valize cu roți rigide,genți din aluminiu create în colaborare cu designerul italian de bagaje de lux FPM Milano și piese exclusive din noul capitol al colaborării Adidas x Gucci.
Campania, semnată Mark Peckmezian și Akinola Davies Jr., ar trebui să vă inspire.
Gucci Après-Ski este disponibilă în buticuri Gucci, în magazine pop-up dedicate din Courmayeur, Cortina, Courchevel, Verbier, Kitzbühel și pe gucci.com/
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.