Industria bunurilor de lux și-a revenit puternic de la începutul anului, alimentată de cererea uriașă din Asia și Statele Unite. Kering a declarat marți că veniturile generale comparabile au scăzut cu 95% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, cu un an mai devreme, și au fost cu 11% mai mari decât nivelurile lor pre-pandemice din 2019. Veniturile totale au ajuns la 4,16 miliarde de euro (4,92 miliarde de dolari).
La marca Gucci, care reprezintă mai mult de jumătate din veniturile grupului și 76% din profitul operațional, vânzările au crescut cu 86% de la an la an, crescând ritmul față de trimestrul anterior. După reducerea cheltuielilor de marketing și a prezentărilor de modă în 2020, Gucci împlinește 100 de ani, menținând buzz-ul din jurul brandului cu evenimente și noi colecții, inclusiv una prezentată în luna aprilie, unde desenele Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri ale mărcii Balenciaga, alt brand deținut de Kering.
Această colecție va ajunge probabil la magazine la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, în timp ce lansarea filmului „House of Gucci”, regizat de Ridley Scott, cu Lady Gaga, Adam Driver și Al Pacino în rolurile principale, ar putea să ofere o vizibilitate suplimentară mărcii, transmite Reuters.
Revenirea s-a extins dincolo de mărcile de succes ale conglomeratelor de lux până la etichetele de nivel inferior. LVMH a marcat luni profitabilitatea și veniturile record la Fendi, Loewe și Celine, în timp ce Kering a spus că Yves Saint Laurent a atins un nivel critic, vânzările revenind în toate regiunile, iar veniturile Bottega Veneta atingând un nivel record în al doilea trimestru.
Șeful finanțelor Kering, Jean-Marc Duplaix, a declarat că grupul va continua să investească pentru a-și sprijini brandurile în a doua jumătate a anului, într-o perioadă în care conglomeratele de bunuri de lux investesc fonduri în marketing și evenimente. Duplaix a spus că acest lucru nu va veni în detrimentul profitabilității, marjele urmând să crească în a doua jumătate.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.