Industria bunurilor de lux și-a revenit puternic de la începutul anului, alimentată de cererea uriașă din Asia și Statele Unite. Kering a declarat marți că veniturile generale comparabile au scăzut cu 95% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, cu un an mai devreme, și au fost cu 11% mai mari decât nivelurile lor pre-pandemice din 2019. Veniturile totale au ajuns la 4,16 miliarde de euro (4,92 miliarde de dolari).
La marca Gucci, care reprezintă mai mult de jumătate din veniturile grupului și 76% din profitul operațional, vânzările au crescut cu 86% de la an la an, crescând ritmul față de trimestrul anterior. După reducerea cheltuielilor de marketing și a prezentărilor de modă în 2020, Gucci împlinește 100 de ani, menținând buzz-ul din jurul brandului cu evenimente și noi colecții, inclusiv una prezentată în luna aprilie, unde desenele Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri ale mărcii Balenciaga, alt brand deținut de Kering.
Această colecție va ajunge probabil la magazine la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, în timp ce lansarea filmului „House of Gucci”, regizat de Ridley Scott, cu Lady Gaga, Adam Driver și Al Pacino în rolurile principale, ar putea să ofere o vizibilitate suplimentară mărcii, transmite Reuters.
Revenirea s-a extins dincolo de mărcile de succes ale conglomeratelor de lux până la etichetele de nivel inferior. LVMH a marcat luni profitabilitatea și veniturile record la Fendi, Loewe și Celine, în timp ce Kering a spus că Yves Saint Laurent a atins un nivel critic, vânzările revenind în toate regiunile, iar veniturile Bottega Veneta atingând un nivel record în al doilea trimestru.
Șeful finanțelor Kering, Jean-Marc Duplaix, a declarat că grupul va continua să investească pentru a-și sprijini brandurile în a doua jumătate a anului, într-o perioadă în care conglomeratele de bunuri de lux investesc fonduri în marketing și evenimente. Duplaix a spus că acest lucru nu va veni în detrimentul profitabilității, marjele urmând să crească în a doua jumătate.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.