Colaborarea a fost dezvăluită într-un scurtmetraj cu Harrison Ford, o figură emblematică a Hollywood-ului, care a dat dovadă de ironie – descriind parteneriatul cu un singur cuvânt: „Frumos” – pentru a marca anunțul.
Programată să coincidă cu Qatar Airways British Grand Prix din acest weekend de la Silverstone, activarea include o ofertă interactivă desfășurată pe circuitul istoric – locul primului Grand Prix oficial din 1950. Participanții vor fi invitați să deguste cocktailuri Glenmorangie și să stea în Eagle Speedster Jaguar E-Type prezentat în filmul campaniei.

Emily Prazer, Chief Commercial Officer la Formula 1, a declarat: „Ca parte a acordului nostru de 10 ani cu LVMH, suntem încântați să primim Glenmorangie din colecția Moët Hennessy Maisons ca Whisky Oficial al Formulei 1. Ambele companii stăpânesc măiestria profesiei de mulți ani și împărtășim un angajament față de rafinament și perfecțiune oferite în timp. Având în vedere respectul nostru reciproc pentru tradiție, este absolut potrivit să ne lansăm colaborarea la Grand Prix-ul britanic de Formula 1 de la Silverstone – circuitul care a găzduit prima noastră cursă în urmă cu 75 de ani.”
Parteneriatul alătură moștenirea de 180 de ani a Glenmorangie în ceea ce privește meșteșugul single malt din Highland cu reputația Formulei 1 pentru inovație tehnică și performanță. Aceasta marchează, de asemenea, o altă intrare strategică a LVMH în parteneriate sportive de profil înalt.
Ca parte a platformei de campanie, Glenmorangie își reafirmă poziția privind consumul responsabil, pledând pentru conducerea fără alcool și oferind în același timp experiențe de ospitalitate la marginea pistei.
Introducerea Glenmorangie în paddock-ul F1 semnalează o schimbare mai amplă în strategia brandurilor de lux: experiența utilizatorului devine la fel de esențială ca și calitatea produsului.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.