Sarah Burton a colaborat timp de 26 de ani cu labelul englez Alexander McQueen, dintre care 13 ani a fost director de creație, acest post fiindu-i oferit după moartea fondatorului casei de modă, designerul Alexander McQueen, în 2010. Brandul s-a bucurat de un imens succes cu Sarah Buton la cârmă, iar aceasta și-a câștigat aprecierea criticilor precum și a publicului datorită abilității de a menține în viață viziunea lui McQueen, ancorând simultan brandul în actualitate. În septembrie 2023, Sarah Burton și-a prezentat ultima colecție pentru McQueen, iar un an mai târziu, LVMH, conglomeratul care deține, printre altele, brandul Givenchy, a anunțat că Burton devine director de creație atât pentru linia feminină cât și pentru cea masculină de vestimentație și accesorii a casei de modă franceze.
În luna martie a acestui an, Sarah Burton și-a prezentat prima colecție pentru Givenchy într-un show desfășurat în cadrul Paris Fashion Week. Colecția a fost foarte bine primită de public, dar și de către critici. Acum, Givenchy prezintă prima campanie publicitară sub direcția lui Burton.
În cadrul campaniei, modelul Kaia Gerber interpretează diverse personaje, sub regia Halinei Reijn, cunoscută pentru filmul „Babygirl” lansat la sfârșitul anului trecut, cu Nicole Kidman în rolul principal. Reijn, care este nu numai regizoare, ci și actriță și scriitoare, apare la rândul său în campanie, ca personaj secundar – într-una dintre imagini, îi ajustează fusta Kaiei, iar în alta, mâna sa poate fi văzută ținând notițele unui scenariu pe care Kaia îl interpretează.
„Kaia Gerber și Halina Reijn încapsulează ceva ce eu iubesc legat de modul în care colaborează mințile creative feminine”, a declarant Sarah Burton legat de decizia sa de a lucra cu acestea. „Ideea din spatele primei mele campanii pentru Givenchy a fost să mă focalizez pe prietenia dintre o regizoare și o actriță. Am vrut ca această campanie să pună în prim plan lentila prin care femeile privesc arta”.
Sarah Burton este recunoscută în industria modei pentru manierele în care celebrează femeile, feminitatea și feminismul. La Givenchy, este a doua femeie din istoria casei care a deținut rolul de director de creație, iar în cadrul conglomeratului LVMH, este una dintre cele numai patru femei care dețin acest titlu, alături de Stella McCartney (Stella McCartney), Camille Miceli (Pucci), Silvia Venturini Fendi (Fendi).
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.