Creatorul de modă a împlinit vârsta de 90 de ani pe 11 iulie 2024 şi, până în prezent, a fost foarte rezervat în legătură cu planurile de succesiune ale companiei pe care a înfiinţat-o în 1975 şi pe care încă o controlează cu o mână fermă.
„Îmi pot da încă doi sau trei ani în fruntea companiei. Nu mai mult, ar fi negativ”, a declarat el pentru cotidianul italian Corriere della Sera.
Giorgio Armani a dezvăluit că are parte de nopţi marcate de nelinişte, în care visează la un viitor în care ”nu mai trebuie să fiu eu cel care spune 'Da' sau 'Nu'”.El a adăugat că a fost vizat de câteva abordări ”puţin mai insistente ca de obicei” din partea unor potenţiali investitori externi în compania sa.
„Dar, pentru moment, nu văd nicio posibilitate”, a adăugat el.
Întrucât Giorgio Armani nu are copii cărora să le transmită moştenirea, au existat speculaţii cu privire la viitorul pe termen lung al ”imperiului” Armani şi dacă, într-o industrie dominată de conglomerate de lux, precum LVMH şi Kering, acesta va putea să îşi menţină independenţa la care designerul italian ţine atât de mult.
În interviul acordat pentru Corriere della Sera, Giorgio Armani a declarat că a ”construit un fel de structură, un proiect, un protocol” pentru a-şi reglementa succesiunea, fără a oferi însă alte detalii.
Anul trecut, Reuters a relatat despre un document deţinut de un notar din Milano, care stabileşte viitoarele principii de conducere pentru cei care vor moşteni grupul, şi despre un alt document, care detaliază aspecte precum protejarea locurilor de muncă în cadrul companiei.
Presa italiană se aşteaptă ca lista moştenitorilor celebrului creator de modă să îi includă pe sora acestuia, alţi trei membri ai familiei Armani care lucrează în cadrul companiei, colaboratorul şi partenerul său de lungă durată Pantaleo Dell'Orco şi o fundaţie de caritate.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.