Creatorul de modă a împlinit vârsta de 90 de ani pe 11 iulie 2024 şi, până în prezent, a fost foarte rezervat în legătură cu planurile de succesiune ale companiei pe care a înfiinţat-o în 1975 şi pe care încă o controlează cu o mână fermă.
„Îmi pot da încă doi sau trei ani în fruntea companiei. Nu mai mult, ar fi negativ”, a declarat el pentru cotidianul italian Corriere della Sera.
Giorgio Armani a dezvăluit că are parte de nopţi marcate de nelinişte, în care visează la un viitor în care ”nu mai trebuie să fiu eu cel care spune 'Da' sau 'Nu'”.El a adăugat că a fost vizat de câteva abordări ”puţin mai insistente ca de obicei” din partea unor potenţiali investitori externi în compania sa.
„Dar, pentru moment, nu văd nicio posibilitate”, a adăugat el.
Întrucât Giorgio Armani nu are copii cărora să le transmită moştenirea, au existat speculaţii cu privire la viitorul pe termen lung al ”imperiului” Armani şi dacă, într-o industrie dominată de conglomerate de lux, precum LVMH şi Kering, acesta va putea să îşi menţină independenţa la care designerul italian ţine atât de mult.
În interviul acordat pentru Corriere della Sera, Giorgio Armani a declarat că a ”construit un fel de structură, un proiect, un protocol” pentru a-şi reglementa succesiunea, fără a oferi însă alte detalii.
Anul trecut, Reuters a relatat despre un document deţinut de un notar din Milano, care stabileşte viitoarele principii de conducere pentru cei care vor moşteni grupul, şi despre un alt document, care detaliază aspecte precum protejarea locurilor de muncă în cadrul companiei.
Presa italiană se aşteaptă ca lista moştenitorilor celebrului creator de modă să îi includă pe sora acestuia, alţi trei membri ai familiei Armani care lucrează în cadrul companiei, colaboratorul şi partenerul său de lungă durată Pantaleo Dell'Orco şi o fundaţie de caritate.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.