Francesca Aiello, fondatoarea Frankies Bikinis, o cunoaște pe Gigi Hadid încă din perioada facultății în Malibu. „Gigi este atât un lider, cât și o persoană grijulie și a fost întotdeauna ea însăși de când am cunoscut-o”, a spus ea pentru Vogue. „Este cu adevărat muncitoare, extrem de inteligentă și genul de persoană care face un pas în spate pentru a-i face pe cei din jurul ei să se simtă iubiți și să se simtă mereu confortabil.”

Au crescut la plajă în bikini și la petrecerile în pijamă una în casa celeilalte, surprinzându-și escapadele cu fotografii. De la aceste experiențe lipsite de griji ale tinereții, cele două femei au pătruns în lumea modei: Gigi Hadid ca topmodel internațional și Francesca Aiello, sau Frankie, așa cum o numește Gigi Hadid, ca designer al brandului Frankies Bikinis.

Cele două s-au angajat într-o colaborare inspirată de prietenia lor de lungă durată. „Gigi este perfectă pentru femeia Frankies și valorile mărcii. A lucra cu ea în acest spațiu creativ a fost un vis”, spune Francesca Aiello. Gigi Hadid este la fel de entuziasmată: „Crearea acestei colecții a fost o experiență unică pentru că am integrat în fiecare piesă tot felul de detalii personale legate de prietenia noastră sau de viața mea privată”, spune modelul.

Gigi Hadid și Francesca Aiello s-au întâlnit la New York pentru a lucra la colecția de costume de baie și au modelat conceptul într-o singură sesiune. Stilul lui Gigi Hadid se reflectă în colecție prin detalii precum imprimeuri florale și volane, care înmoaie piesele statement. „Stilul său este spontan și natural, dar nu trece neobservat și lasă o impresie puternică asupra tuturor, explică Francesca Aiello. Tot ceea ce am creat a fost conceput pentru a fi purtat de toată lumea și pentru a se simți confortabil în ea și exact așa se simte Gigi. De asemenea, modelul a dorit ca întreaga colecție să fie funcțională pe lângă faptul că este estetică. Există costume de baie tradiționale triunghiulare, costume de baie cu decolteu pătrat, costume de baie cu tanga, tankini.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.