Francesca Aiello, fondatoarea Frankies Bikinis, o cunoaște pe Gigi Hadid încă din perioada facultății în Malibu. „Gigi este atât un lider, cât și o persoană grijulie și a fost întotdeauna ea însăși de când am cunoscut-o”, a spus ea pentru Vogue. „Este cu adevărat muncitoare, extrem de inteligentă și genul de persoană care face un pas în spate pentru a-i face pe cei din jurul ei să se simtă iubiți și să se simtă mereu confortabil.”

Au crescut la plajă în bikini și la petrecerile în pijamă una în casa celeilalte, surprinzându-și escapadele cu fotografii. De la aceste experiențe lipsite de griji ale tinereții, cele două femei au pătruns în lumea modei: Gigi Hadid ca topmodel internațional și Francesca Aiello, sau Frankie, așa cum o numește Gigi Hadid, ca designer al brandului Frankies Bikinis.

Cele două s-au angajat într-o colaborare inspirată de prietenia lor de lungă durată. „Gigi este perfectă pentru femeia Frankies și valorile mărcii. A lucra cu ea în acest spațiu creativ a fost un vis”, spune Francesca Aiello. Gigi Hadid este la fel de entuziasmată: „Crearea acestei colecții a fost o experiență unică pentru că am integrat în fiecare piesă tot felul de detalii personale legate de prietenia noastră sau de viața mea privată”, spune modelul.

Gigi Hadid și Francesca Aiello s-au întâlnit la New York pentru a lucra la colecția de costume de baie și au modelat conceptul într-o singură sesiune. Stilul lui Gigi Hadid se reflectă în colecție prin detalii precum imprimeuri florale și volane, care înmoaie piesele statement. „Stilul său este spontan și natural, dar nu trece neobservat și lasă o impresie puternică asupra tuturor, explică Francesca Aiello. Tot ceea ce am creat a fost conceput pentru a fi purtat de toată lumea și pentru a se simți confortabil în ea și exact așa se simte Gigi. De asemenea, modelul a dorit ca întreaga colecție să fie funcțională pe lângă faptul că este estetică. Există costume de baie tradiționale triunghiulare, costume de baie cu decolteu pătrat, costume de baie cu tanga, tankini.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.