Cel de-al doilea capitol al colecției capsulă „Love” le-a cucerit pe viitoarele mirese.
Marca de modă este mai atentă la corp de data aceasta, cu o mulțime de siluete tip sirenă și accente pe volane. Valli a spus că reflectă o nouă dispoziție corporală pozitivă în rândul mireselor. „Există acea generație foarte nouă de fete tinere care se căsătoresc și se simt frumoase, se simt confortabil, așa că este foarte frumos să le susții”, a spus el.
Opțiunile mai modeste au inclus o rochie plisată, în stil grecesc, cu o pelerină pe spate, care poate fi purtată cu sau fără un body din dantelă dedesubt.
Pe lângă cele 15 modele noi, designerul aduce înapoi șase stiluri cel mai vândute din primul sezon, inclusiv rochia Tulip, care a fost purtată de Jennifer Lopez la proiecția din Los Angeles a filmului ei „Marry Me” în februarie. În cele din urmă, speră să creeze o întreagă bibliotecă de look-uri de mireasă.
The Love Collection nr. 2 va fi vândută prin trunk shows în SUA până pe 4 iunie la Bloomingdale’s din New York City, urmată de Ever After Miami în Miami în perioada 9-12 iunie; LOHO Bride în Los Angeles în perioada 16 - 19 iunie și Jin Wang în San Francisco între 30 iunie și 3 iulie.
Alte evenimente sunt planificate în buticurile Giambattista Valli din Paris, în perioada 20 - 27 iunie, și Milano, între 4 și 12 iulie. Vor urma expoziții suplimentare între septembrie și aprilie 2023, în principal în SUA și Europa, în timp ce marca va fi disponibilă în câteva magazine din noiembrie.
Rochiile pornesc de la 12.000 de dolari și ajung până la 30.000 de dolari.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.