În timp ce lumea adesea saturată a machiajului pledează pentru gene dramatice care concurează pentru podiumuri și selfie-uri, o tendință contrazice această tendință. Ghost Lash, literalmente „gene fantomă”, se distinge prin absența sa aparentă. Gata cu volumele XXL și cu aglomerările de rimel. Faceți loc unei estetici aeriene, diafane, aproape spirituale.
Principiul? Consolidează genele fără a le îngreuna. Nuanțați-le suficient cât să le oferi definiție, dar fără a le trăda textura naturală. Ghost Lash nu are nicio legătură cu neglijența: este o operă de artă, un omagiu adus fineții, detaliilor. Tendința există pentru a evoca. Ea ne amintește că în arta machiajului, ca și în cea a seducției, nu trebuie spus totul.
Inspirat de podiumurile minimaliste de la Copenhaga la Tokyo, acest look pledează pentru o întoarcere la esență. Evocă genele unei dimineți de vară după rouă sau pe cele ale unei balerine între două acte: ușoare, aproape translucide, dar vibrante de grație. Se disting printr- un joc subtil de umbre și lumini, adesea îmbunătățit cu un rimel transparent sau o bază colorată translucidă. Uneori, este suficientă o ondulare, obținută cu un ondulator de gene încălzit sau cu un ser întăritor.
Unii make-up artiști îndrăznesc chiar să folosească nuanțe albe sau pastelate, pentru a se juca cu contrastele pe tenul închis la culoare sau pentru a dezvălui o armonie rece pe tenurile mai deschise. Rezultatul? O înfățișare atât onirică, cât și futuristă, aproape suprarealistă.
Ghost Lash este și o filozofie: aceea de a nu fi nevoie să faci prea multe pentru a exista. Un răspuns poetic la hiperprezența digitală. Într-o lume a excesului vizual, aceasta întruchipează o formă de blândețe radicală, un spațiu de respiro pentru privire.
Este machiajul celor care nu se tem să se arate așa cum sunt — cu nuanță, cu tăcere, cu eleganță. Ne amintește că frumusețea , uneori, nu poate fi văzută... dar poate fi simțită.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.