Nu așa cum ți-ai dorit, binențeles! Trebuie să fii atentă la câteva lucruri cheie atunci când decizi să te epilezi definitiv. Iată ce trebuie să iei în considerare dacă vrei să apelezi la un astfel de tratament.
Epilarea cu laser este un tratament permanent (sau semipermanent, în funcție de cât de des mergi pentru a face acest lucru), care folosește lumină amplificată pentru a îndepărta părul. Energia din lumină îndepărtează în siguranță părul prin distrugerea pigmentului în fiecare folicul. Ceea ce face ca epilarea cu laser să fie problematică pentru pielea întunecată este atunci când laserul țintește pigmentul (melanina) din pielea ta, pe lângă foliculul pilos.
Din acest motiv, este important să te adresezi unui specialist care folosește un laser cu puls lung, care ocolește melanina din piele și vizează doar foliculul pilos. Utilizarea tipului greșit de laser poate avea efecte secundare negative, cum ar fi arsuri, cicatrici și decolorare permanentă, toate acestea putând fi dificil de tratat.
Un tratament de epilare cu laser durează în medie 10 ședinte. Experții nu recomandă epilarea cu ceară sau cu lama înainte de prima ședință. După tratament, folosește creme de hidratare pentru a fortifica bariera pielii, dar și produse cu ceramide care calmează și reduc inflamația.
Epilarea cu laser este scumpă, însă nu trebuie făcută acasă dacă ai pielea închisă la culoare. Dispozitivele la domiciliu sunt mai sigure pentru pielea mai deschisă la culoare. Conțin laser cu undă de lumină mai scurtă, care nu este sigură pentru pielea arămie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.