În ciuda faptului că aceste genți sunt destul de scumpe, lumea nu se poate sătura de ele și mai mult după pandemie! Un Birkin entry-level cu feronerie simplă costă în jur de 9.000 de dolari și este aproape la fel cu gențile Hermès Kelly.
Aceste noi fabrici vor fi deschise în orașele franceze Louviers, Sormonne și Riom până în 2024 pentru a pune capăt deficitului tot mai mare de genți de lux și pentru a satisface cererea crescută, potrivit The Guardian.
Mulți oameni bogați au devenit și mai bogați în ultimii doi ani din cauza creșterii bursiere a piețelor. Hermes are peste 4.300 de lucrători și, cu trei fabrici noi, va angaja cel puțin 400 de artizani în fiecare an. Gențile Hermès sunt realizate cu grijă, fiecare geantă fiind realizată în 15 ore. „Ne confruntăm cu o cerere puternică și avem un produs foarte artizanal”, a declarat președintele executiv Hermès, Axel Dumas.
„Este nevoie de 15 ore [pentru a crea] o geantă Hermes. Chiar dacă este foarte mare cerereq, nu mă voi apuca să le fac în 13 ore pentru a crește producția. El a adăugat: „Spre deosebire de ceea ce cred oamenii, suntem întotdeauna foarte triști când trebuie să le spunem nu clienților noștri pentru că nu avem asta.” Prin accelerarea producției, Hermès va egala creșterea mărcilor de lux precum Louis Vuitton și Gucci, care nu dau semne de încetinire.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.