Gemma Chan, 5 secrete pentru o piele netedă și strălucitoare

Gemma Chan a devenit actriță în 2006, dar abia după Crazy Rich Asians a devenit cunoscută. Actrița, în vârstă de 38 de ani, ne-a cucerit cu interpretarea personajului Astrid. Dincolo de ecran, ea a fost numită recent ambasador pentru L'Oréal.

Gemma și-a împărtășit gândurile despre parteneriat cu Vogue, spunând cât de iconic este sloganul lor, „Pentru că merit”, și cum îl păstrează și astăzi. „Rezonează încă [astăzi] pentru că este o expresie a valorii de sine. Este permisiunea de a avea grijă de tine și asta este atât de important în acest moment.” Un sfat de îngrijire pe care Gemma l-a primit de la mama ei a fost să se demachieze mereu înainte de culcare. „Curăță întotdeauna, tonifiază și hidratează”, a spus ea pentru Vogue UK . 

Iată ce secrete deține Gemma Chan pentru un ten radiant!

Nu se spală tehnic pe față în fiecare seară

Depinde doar de cât de mult machiaj poartă. „Dacă port foarte mult machiaj, s-ar putea să am nevoie de o curățare mai aprofundată. Dar, în general, dacă pielea mea nu este prea machiată, îmi place de fapt să folosesc șervețele micelare. Pielea mea poate fi puțin sensibilă, așa că îmi plac șervețelele micelare simple - le găsesc bune și pentru a scoate mascara rezistentă la apă”, mărturisește actrița.

Își găsește alinare în rutina ei de frumusețe

„Rutina mea de frumusețe a trecut prin faze în timpul blocării”, a declarat actrița pentru Vogue UK. „La început am încetat să fac o mulțime de lucruri - a fost frumos să nu mă machiez și să-mi dau o pauză pielii, precum și să nu-mi smulg sprâncenele sau să mă deranjez să mă spăl pe păr. Apoi am ajuns la un punct și mi-am dat seama că trebuie să fac aceste lucruri pentru a mă simți un pic mai bine. Mi-a confirmat cu adevărat că o rutină de frumusețe este calmantă și meditativă. Poate chiar să-ți ridice starea de spirit (...) înseamnă mai mult despre cum te face să te simți decât să încerci să ascunzi ceva”.

Folosește cremă de ochi pe toată fața

„Există o Cremă de ochi pentru față Revitalift foarte bună, pe care o iau cu mine - este foarte versatilă”, a spus Gemma. „O poți folosi în jurul ochilor sau față dacă simți uscăciune în timpul zilei, lucru pe care îl fac uneori”.

Folosește un dispozitiv cu vibrații pe ochii umflați

„Când ochii mi se umflă, folosesc un dispozitiv care imită bătăile folosite în îngrijirea tradițională a pielii din Asia”, a spus ea pentru InStyle . „Arată ca un vibrator, așa că îl numesc „eyebrator”. [râde] 

Crede în puterea îngrijirii pielii înainte de machiaj

Vedeta își acordă timp învățând de la make-up artiști că machiajul bun constă în pregătire. „A pregăti pielea foarte bine înseamnă că poți purta mai puțin machiaj”, a spus ea pentru Harper Bazaar. „În trecut, probabil aș fi avut o piele destul de deshidratată și aș fi încercat să acopăr acea uscăciune cu fond de ten sau orice altceva”.







Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Fendi lansează o colecție de parfumuri de lux inspirată de membrii familiei sale

Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Bella Hadid își lansează propriul brand de frumusețe, Orebella

Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Buze Espresso: cum să adopți tendința supremă de iarnă?

În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH