Născută în Uruguay, pasionată de glamourul pământesc, Gabriela Hearst și-a putea găsi inspirația pentru a crea haine. Dar nu a făcut-o! Într-un an în care există o mulțime de discuții despre contribuția Americii în modă, care va culmina cu două expoziții la Metropolitan Museum of Art Costume Institute, Hearst vrea să se asigure că nu sunt uitat și contribuțiile din America de Sud și Mexic.
Nu numai cele ale unor nume mari precum Oscar de la Renta și Carolina Herrera, ci și ale artizanilor și gânditorilor indigeni (prea des necreditați) care au contribuit cu motivele meșteșugărești și de design la canonul stilului.

„Este o sărbătoare și un memento. (...) Este vorba a sărbători culturile care există pe continentele noastre”, a spus Hearst. „Pentru mine, este foarte important să ne uităm la America și la istoria modului în care creăm articole de îmbrăcăminte, deoarece de la Revoluția industrială și mai mult de la cel de-al doilea război mondial, procesul de fabricare a hainelor s-a industrializat până la punctul în care nu mai arată autentic”, a continuat ea. „Pentru a crea realitate, trebuie să acordați atenție ingredientelor și meșteșugului. Și încă mă simt destul de departe de locul în care vreau să fiu în dezvoltarea acestui lucru.”

Pentru această colecție resort, Gabriela Hearst a pătruns mai adânc în moștenirea sa latino-americană, făcând referire la mișcarea de contracultură Jipitecas care a luat naștere în Mexic și a înconjurat-o când a crescut în anii 1970. Ea a încorporat o viziune incluzivă asupra lumii în colecția sa, folosind în proporție de 50% materiale reciclate. Nu atât de mult o revoluție în stil, a fost o evoluție, reafirmând elementele de bază ale mărcii sale, inclusiv costume casual, tricoturi și poncho cu franjuri, rochii boeme și accesorii din piele robustă.

Gabriela Hearst a țesut motive Zapotec inspirate de geometria ruinelor Mitla de pe Monte Albán într-o fustă neagră din dantelă și a folosit desene Inca pe o tunică tricotată și pantaloni negri. O serie de pulovere aduc un omagiu monumentelor naturale din America, de Nord și de Sud, inclusiv Yellowstone, Aspen, Machu Picchu și Teotihuacan.
Acordând o atenție deosebită tricotajelor, la fel ca mulți designeri acum, ea a creat rochii tricotate albe, cu broderii, și rochii din tricot cu nervuri plisate, cu detalii croșetate. „Tricotajele sunt pasiunea mea”, a spus ea, adăugând că, după ce a petrecut timpul la Paris la Chloé, a fost surprinsă să învețe la case mari de lux, uneori directorii creativi nici măcar nu au contact cu echipele lor de tricotaje.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.