Trenuri celebre precum Orient Express, Super Chief și Flying Scotsman au definit experiența feroviară de lux în secolul al XX-lea, dar un nou tren personalizat, inteligent - cu exteriorul complet din sticlă și nuanța aurie - promite să reinventeze călătoria pe calea ferată într-un mod unic.
„Tindem să ne gândim la transportul feroviar doar în termeni de viteză, mutând mulți oameni de la punctul A la punctul B într-un timp record”, spune designerul Thierry Gaugain din Paris, care a conceput G-Train. „Dar acest tren cu 14 vagoane ar aparține unui singur proprietar. Este o modalitate alternativă de a vedea lumea, dincolo de iaht și avion privat”.
Gaugain, un designer cunoscut de superiahturi, cum ar fi Venus de 80 al lui Steve Jobs, de 80 m, iahtul Motor Yacht A de 120 de metri și Sailing Yacht A, de 150 de metri, a început ca designer industrial, creând produse pentru Louis Vuitton și alte case de modă, după care s-a mutat în domeniul motocicletelor și interioarelor hoteliere. A trecut la bărci cu pânze la începutul anilor '90 și, în cele din urmă, și-a proiectat drumul spre nivelul superior al sectorului superyachturilor.
Iubind trenurile încă din copilărie, consideră G-Train ca fiind „ultima modalitate de a spune ceva nou despre călătorii, concentrându-se în același timp pe lux și tehnologie”. Cu siguranță, este un concept radical pentru un tip de transport de masă considerat utilitar. Gaugain vede G-Train ca pe o jucărie de peste 350 de milioane de dolari, dar ca pe un mod de a explora lumea într-un mod nou.
Dacă trenul va fi construit vreodată, va fi o minune tehnică: lung de aproximativ 396 m lungime, exteriorul va fi din sticlă de înaltă tehnologie, care poate trece de la a fi complet transparent la opac sau chiar negru. Noaptea, trenul va emite o nuanță aurie pe măsură ce gonește de-a lungul șinelor cu 161 km/oră.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.