Trenuri celebre precum Orient Express, Super Chief și Flying Scotsman au definit experiența feroviară de lux în secolul al XX-lea, dar un nou tren personalizat, inteligent - cu exteriorul complet din sticlă și nuanța aurie - promite să reinventeze călătoria pe calea ferată într-un mod unic.
„Tindem să ne gândim la transportul feroviar doar în termeni de viteză, mutând mulți oameni de la punctul A la punctul B într-un timp record”, spune designerul Thierry Gaugain din Paris, care a conceput G-Train. „Dar acest tren cu 14 vagoane ar aparține unui singur proprietar. Este o modalitate alternativă de a vedea lumea, dincolo de iaht și avion privat”.
Gaugain, un designer cunoscut de superiahturi, cum ar fi Venus de 80 al lui Steve Jobs, de 80 m, iahtul Motor Yacht A de 120 de metri și Sailing Yacht A, de 150 de metri, a început ca designer industrial, creând produse pentru Louis Vuitton și alte case de modă, după care s-a mutat în domeniul motocicletelor și interioarelor hoteliere. A trecut la bărci cu pânze la începutul anilor '90 și, în cele din urmă, și-a proiectat drumul spre nivelul superior al sectorului superyachturilor.
Iubind trenurile încă din copilărie, consideră G-Train ca fiind „ultima modalitate de a spune ceva nou despre călătorii, concentrându-se în același timp pe lux și tehnologie”. Cu siguranță, este un concept radical pentru un tip de transport de masă considerat utilitar. Gaugain vede G-Train ca pe o jucărie de peste 350 de milioane de dolari, dar ca pe un mod de a explora lumea într-un mod nou.
Dacă trenul va fi construit vreodată, va fi o minune tehnică: lung de aproximativ 396 m lungime, exteriorul va fi din sticlă de înaltă tehnologie, care poate trece de la a fi complet transparent la opac sau chiar negru. Noaptea, trenul va emite o nuanță aurie pe măsură ce gonește de-a lungul șinelor cu 161 km/oră.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.