Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe începând cu 7 aprilie, aducând, se speră, un suflu proaspăt unei mărci cu tradiție spaniolă. Recunoscuți pentru design-ul lor eclectic, cei doi îmbină estetica avangardistă cu măiestria desăvârșită. Această nouă colaborare promite să deschidă un capitol fascinant și inovator pentru Loewe. Jonathan Anderson, fostul director de creație, a condus cu succes casa de modă, ajungând la vânzări de peste 1,5 miliarde de dolari.
Acest nou capitol este așteptat cu nerăbdare de industrie, iar cei mai mulți sunt curioși cum Jack McCollough și Lazaro Hernandez vor ȋmbina creativitatea modernă cu valorile deja stabilite ale brand-ului Loewe. „Creativitatea lor eclectică și măiestria cu care lucrează, ȋi transformă ȋntr-o alegere firească pentru modelarea următorului capitol Loewe”, a declarat, ȋntr-un comunicat, directorul executiv al LVMH, Sidney Toledano.
Designerii McCollough și Hernandez au declarat: „Suntem incredibil de onorați să ne alăturăm Loewe, o casă ale cărei valori și misiune se aliniază îndeaproape cu ale noastre.” Apoi au adăugat: „Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu echipele și artizanii excepționali al căror talent, sub conducerea creativă remarcabilă a lui Jonathan Anderson, au transformat Loewe în forța culturală care este astăzi”. Cei doi au părăsit Proenza Schouler, casă fondată ȋmpreună în 2002, atunci când erau proaspăt absolvenți ai școlii de modă Parsons din New York.
Este prima dată când McCollough și Hernandez preiau direcția creativă a unui brand de modă care nu este al lor.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Regele Charles și regina Camilla, în vizită de stat în Italia: primul discurs al unui monarh britanic în Parlamentul italian
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Christian Louboutin propune pentru colecția de nuntă de anul acesta designuri poetice, ce îmbină creativitatea cu craftsmanshipul și atemporalitatea cu actualitatea.
Noua campanie Miu Miu, condusă de Gigi Hadid, îmbină portretul clasic cu modernitatea artistică, celebrând matlasarea și feminitatea.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.