Pentru a sărbători monumentalul turneu mondial „RENAISSANCE” al lui Beyoncé, FLANNELS X și-a transformat locația din Londra într-o destinație emblematică complet nouă, cronometrată cu rezidența de cinci nopți a artistului pe stadionul Tottenham Hotspur.
Cuprinzând o instalație personalizată și o colecție de suveniruri de 19 piese (vândute pentru prima dată în afara mediului său tipic de stadion), noul flagship debutează și o nouă expoziție de „RENAISSANCE COUTURE” de Beyoncé și Balmain. Colecția se află la parterul magazinului transformat într-o destinație futuristă, îmbrăcată cu crom, oferind o gamă de îmbrăcăminte și accesorii inspirate de turneu.
Oferta dinamică include, de asemenea, două stiluri exclusive FLANNELS X, inclusiv un tricou „London Has a Problem” și un tricou „Cuff It”, restul colecției incluzând articole precum o jachetă argintie pentru turneul mondial, pantaloni scurți „Thique” și hanoracul Green Screen. În altă parte, colecția include un Renaissance World Tour Act Book - o lucrare auto-publicată de 80 de pagini, completată cu imagini exclusive care explorează inspirațiile din spatele turneului.
„RENAISSANCE COUTURE” o vede pe artista punând în evidență 12 look-uri vibrante din colecția ei istorică, proiectată împreună cu Olivier Rousteing de la Balmain și inspirându-se din albumul RENAISSANCE. Marcând prima dată când colecția a fost văzută public, expoziția este însoțită de o linie de produse din trei piese, în ediție limitată, care cuprinde un tricou supradimensionat, un hanorac și o geantă uriașă.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania