Cu părul roșu ca focul, care amintește de Rihanna la începutul anilor 2010, fiica Madonnei este vedeta campaniei de primăvară 2021 a lui Marc Jacobs. Tânăra în vârstă de 24 de ani apare într-un sutien cu flori supradimensionate, colanți strălucitori de culoare albastru deschis sau chiar șosete curcubeu și pantofi roșii, stilul Dorotheei din Vrăjitorul din Oz (1939).

Colecția include, de asemenea, adidași cu mesaje, bijuterii cu logo-uri și genți tote viu colorate.
„Între Marc (Jacobs, n.r.) și Madonna, este o poveste lungă, așa că pentru noi era logic ca Lourdes să devină imaginea acestei campanii, deoarece reprezintă perfect spiritul tânăr și sentimentul individualității fără compromisuri al mărcii”, transmit reprezentanții mărcii.
O campanie în care Lourdes are încă o dată axilele neepilate, așa cum a făcut-o pentru a promova o colecție semnată Converse, în 2018.

La sfârșitul lunii ianuarie, fata Madonnei dezvăluise deja imaginile colaborării dintre Parade și Juicy Couture, pentru care a pozat în lenjerie intimă. Ea a fost, de asemenea, imaginea mărcii Gypsy Sport și a liniei de parfumuri Stella McCartney.
La începutul lunii decembrie, Lourdes a participat și la un spectacol artistic Desigual, care a simulat o orgie ca parte a târgului de artă contemporană Art Basel din Miami.

Între modă, artă și provocare, Lourdes Leon pare să meargă pe urmele mamei sale. În aprilie 2019, ea a devenit la fel ca regina popului, muza creatorului Jean Paul Gaultier în timpul colaborării sale cu Supreme.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.