La fel ca hainele gata de purtat, accesoriile permit brandurilor de modă, sezon după sezon, să concureze în originalitate. Ne amintim gama de prezervative lansate Saint Laurent la sfârșitul anului 2019. La rândul său, casa Dior a dezvăluit primul său cărucior ultra luxos un an mai târziu, urmat de Balenciaga și de antrenorul său „importabil”.
În mijlocul sezonului festiv, este acum rândul mărcii Louis Vuitton să vină cu o surpriză, lansând un obiect care deja face vâlvă pe rețelele de socializare: un zmeu, oferit spre vânzare cu 10.400 de dolari (sau 7.050 de euro).
„Acest zmeu Monogram este un cadou obligatoriu pentru pasionații de aer liber”, explică casa pe magazinul său online. În detaliu, obiectul tehnic din nailon este imprimat cu celebra Monogramă Louis Vuitton și este depozitat într-o carcasă - ștampilată și cu sigla casei.
Prezentat pentru prima dată în cadrul spectacolului Louis Vuitton Menswear Spring-Summer 2020 de Virgil Abloh, acest accesoriu este foarte comentat pe Twitter. „Zburați cu zmeul Louis Vuitton de 10.000 de dolari dacă nu aveți nevoie de bani cu adevărat”, transmite un utilizator.
Louis Vuitton este cel mai căutat brand de modă de pe Google în 2020 datorită gamei sale de accesorii și produse de lux. Casa, care și-a deschis primul atelier în Place Vendôme la începutul anului 1850, nu se află la prima încercare.
La începutul lunii decembrie, a prezentat Pillow Boot, o „cizmă pernă” preluată din colecția sa primăvară-vară 2021 pentru femei. Și magazinul online Louis Vuitton nu face excepție: în secțiunea „Art de vivre”, poate găsi un ursuleț de pluș la 870 euro, un joc Solitaire la 1310 euro sau chiar o masă de fotbal cu sigla mărcii în valoare de 55.000 euro. Cumpărătorii acestor ediții limitate vor spune fără îndoială că răsfățul sufletului copilului este neprețuit.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.