Cu prilejul publicării rezultatelor pe primul trimestru al acestui an, Vigna a explicat că producătorul de la Maranello va dezvălui 'inima tehnologică' a noului model la reuniunea cu investitorii, programată a avea loc în data de 9 octombrie. Ulterior, premiera mondială a noului model electric este programată să aibă loc în primăvara lui 2026 iar vânzările vor începe în luna octombrie 2026, a adăugat Vigna.
„Va fi o capodoperă de tehnologie, design și caracteristici unice. Va fi primul de acest gen, dar înzestrat cu toate aspectele care fac un adevărat Ferrari'”, a spus Benedetto Vigna.
În primele trei luni ale acestui an, Ferrari a generat venituri de 1,79 miliarde de euro, în creștere cu 13% în ritm anual, în timp ce profitul net a crescut cu 17%, până la 412 milioane de euro. Numărul automobilelor livrate a crescut cu 33 de unități până la 3.593 de automobile.
Săptămâna trecută, Ferrari a dezvăluit noul model hibrid de tip plug-in denumit 296 Speciale și versiunea sa decapotabilă și a promis că în acest an va lansa un total de șase noi modele.
Anul trecut, Ferrari a realizat un profit net de 1,53 miliarde euro și venituri de 6,7 miliarde euro, în creștere cu 21%, respectiv 12% comparativ cu 2023.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Grupul francez de lux LVMH, care anul trecut a cumpărat un pachet minoritar la principalul acționar al Moncler, l-a propus pe Alexandre Arnault ca membru în noul consiliu al grupului italian de îmbrăcăminte exterioară de lux.