Ferrari se numără printre cele mai puternice brand-uri din lume, Căluțul Cabrat fiind cunoscut în toate colțurile planetei. În urma unei evaluări recente, Ferrari este și o companie foarte valoroasă, depășindu-și fostul „părinte”. Pe bursa din Milano, acolo unde este listată compania cu sediul la Maranello, valoarea Ferrari este de 53,9 milioane de dolari (49,5 miliarde de euro). Prin comparație, valoarea grupului Stellantis este de 51,48 miliarde de dolari (47,32 miliarde de euro).
Această diferență a venit pe fondul creșterii prețului unei acțiuni care, astăzi, a ajuns la 295,7 dolari. În 2015, grupul FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) a decis listarea separată a Ferrari pe bursele din New York și din Milano cu un preț inițial de 52 de dolari pe acțiune. Între timp, FCA s-a unit cu PSA (Peugeot) pentru a forma grupul Stellantis. Acesta din urmă conține brand-urile Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot și Ram.
Ferrari a avut un an 2022 foarte bun, vânzând peste 13.000 de mașini în ultimele 12 luni față de puțin peste 11.000 în 2021. Pentru acest an, Ferrari a estimat că va bifa venituri de 5,7 miliarde de euro.
Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.
Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.
Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.
Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.
Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.
Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.
Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.
Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.
Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.
Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.
Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.
Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.
Compania Ferrari este, acum, mai valoroasă decât unul dintre cele mai mari grupuri din industria auto, Stellantis. Italienii, care sunt listați separat deși au făcut parte din grupul FCA, astăzi înglobat în Stellantis, au o valoare de aproape 54 de miliarde de dolari ca urmare a creșterii prețului acțiunilor în ultimul an.
Pachetul de pistă promis de mult timp de către Tesla pentru Model S Plaid este în sfârșit aici, care deblochează în sfârșit întregul potențial al sedanului electric emblematic al companiei.
Producția de mașini Rolls-Royce Dawn se apropie de final, a anunțat emblematicul producător britanic de automobile de lux.
Miuccia Prada trebuie să se simtă destul de bine: mărcile ei Prada și Miu Miu sunt cele mai populare două companii din lume în acest moment.