În timpul întâlnirii anuale a mărcii, președintele John Elkann a anunțat că primul EV al companiei va fi lansat la jumătatea acestui deceniu, mult mai devreme decât se aștepta oricine, relatează Automotive News Europe. Anunțul vine la mai puțin de șase luni după ce fostul CEO Louis Camilleri a spus că Ferrari nu va deveni niciodată complet electrică.
„Suntem foarte încântați de primul nostru Ferrari complet electric pe care intenționăm să îl dezvăluim în 2025”, a spus el în timpul întâlnirii. „Continuăm să ne executăm strategia de electrificare într-un mod extrem de disciplinat.”
Deși primul hibrid al companiei, SF90 Stradale cu 986 de cai putere, s-a dovedit a fi un succes atât în rândul presei auto, cât și al pasionaților atunci când a fost introdus în 2019, Camilleri nu a părut niciodată pe deplin convins de electrificare în perioada în care a condus Ferrari. În același an, executivul a spus că un vehicul electric al mărcii nu va sosi cel mai devreme până la ultima parte a deceniului și că toți clienții săi au avut „dificultăți” să înțeleagă ideea unei mașini sport complet electrice. Apoi, în noiembrie anul trecut, el a spus că nu va vedea marca devenind complet electrică sau alimentată de baterii în proporție de 50% în timpul vieții sale.
Desigur, nu vă așteptați ca Ferrari să renunțe încă la motoarele sale puternice cu ardere internă. Elkann a tachinat debutul a trei mașini noi în lunile următoare, deși nu a oferit detalii. El a mai spus că răspunsul mărcii la SUV-ul Lamborghini Urus, Purosangue, este pe cale de a fi lansat anul viitor și „se dovedește a fi ceva special”.
Totuși, dezvoltarea mașinilor nu este singurul lucru pe care se concentrează Ferrari. Compania își dublează, de asemenea, eforturile pentru a găsi un nou CEO experimentat în tehnologie (Elkann ocupă în prezent acest rol interimar), potrivit Bloomberg.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.