În august 2023, marca italiană a dezvăluit prima sa colaborare cu B&O. Colecția de patru piese a fost realizată în nuanța roșie caracteristică Ferrari și a inclus totul, de la o boxă portabilă la căști wireless. De data aceasta, colecția în ediție specială include trei articole noi redate în culoarea Grigio Corsa, un gri metalic care este o semnătură a constructorului auto.
Cu această nouă colecție, compania daneză de electronice valorifică patrimoniul audio existent, precum și legătura cu sporturile cu motor care a început cu prima sa colecție. De data aceasta, veți găsi logo-ul emblematic Prancing Horse al mărcii auto de lux gravat cu laser pe Beolab 50 (95.000 de dolari pentru o pereche), bara de sunet Beosound Theatre (18.000 de dolari) și sistemul TV Beovision Theatre (25.000 de dolari).
Designul inteligent încorporează, de asemenea, liniile roșii caracteristice curselor și câteva detalii ascunse „sub capotă”, cum ar fi lentilele acustice motorizate roșii de pe Beolab 50, care par să urce magic atunci când sunt pornite. În plus, difuzoarele de podea sunt împodobite cu lamele de aluminiu inspirate de gurile de aer laterale ale Ferrari.
Există, de asemenea, ediția Ferrari a premiatului Beosound Theatre. Bara de sunet imersivă este echipată cu capabilități audio Dolby Atmos, 12 difuzoare personalizate și 800 de wați de putere de amplificare. Din punct de vedere estetic, unitatea high-octane este fabricată în culoarea Grigio Corsa și are sigla Ferrari Prancing Horse gravată pe aripile din aluminiu.
A treia ofertă din colecție este televizorul 4K OLED Beovision Theatre. Există un trio de dimensiuni ale ecranului disponibile – 55, 65 sau 75 de inci – iar televizorul în sine este fabricat în întregime din metal, de la suportul motorizat până la telecomandă.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.