În august 2023, marca italiană a dezvăluit prima sa colaborare cu B&O. Colecția de patru piese a fost realizată în nuanța roșie caracteristică Ferrari și a inclus totul, de la o boxă portabilă la căști wireless. De data aceasta, colecția în ediție specială include trei articole noi redate în culoarea Grigio Corsa, un gri metalic care este o semnătură a constructorului auto.
Cu această nouă colecție, compania daneză de electronice valorifică patrimoniul audio existent, precum și legătura cu sporturile cu motor care a început cu prima sa colecție. De data aceasta, veți găsi logo-ul emblematic Prancing Horse al mărcii auto de lux gravat cu laser pe Beolab 50 (95.000 de dolari pentru o pereche), bara de sunet Beosound Theatre (18.000 de dolari) și sistemul TV Beovision Theatre (25.000 de dolari).
Designul inteligent încorporează, de asemenea, liniile roșii caracteristice curselor și câteva detalii ascunse „sub capotă”, cum ar fi lentilele acustice motorizate roșii de pe Beolab 50, care par să urce magic atunci când sunt pornite. În plus, difuzoarele de podea sunt împodobite cu lamele de aluminiu inspirate de gurile de aer laterale ale Ferrari.
Există, de asemenea, ediția Ferrari a premiatului Beosound Theatre. Bara de sunet imersivă este echipată cu capabilități audio Dolby Atmos, 12 difuzoare personalizate și 800 de wați de putere de amplificare. Din punct de vedere estetic, unitatea high-octane este fabricată în culoarea Grigio Corsa și are sigla Ferrari Prancing Horse gravată pe aripile din aluminiu.
A treia ofertă din colecție este televizorul 4K OLED Beovision Theatre. Există un trio de dimensiuni ale ecranului disponibile – 55, 65 sau 75 de inci – iar televizorul în sine este fabricat în întregime din metal, de la suportul motorizat până la telecomandă.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.