Pornind de la conștientizarea globală a mărcii Ferrari și poziționarea de lux, scopul directorului creativ de diversificare a mărcii, Rocco Iannone, a fost de a oferi fanilor etichetei, precum și unui nou grup potențial de clienți - femei și generația tânără - o colecție care ar fi recunoscută instantaneu, cu Estetica Ferrari și una futuristă.
„Să recunoaștem, dacă intrați într-un magazin Ferrari, nu intrat pentru că aveți nevoie de un alt impermeabil. Căutați ceva special”, a spus Iannone înainte de spectacol. Iannone a lucrat pentru mărci precum Giorgio Armani, Dolce & Gabbana și Pal Zileri și a realizat astfel o colecție sofisticată asemănătoare haute couture, având în vedere materialele tehnice utilizate și măiestria manuală a furnizorilor italieni specializați cu care a lucrat.
Show-ul de modă a fost impresionant. Acesta a fost organizat pe linia de asamblare a maşinilor Ferrari, fiind iată prima colecție de modă de lux - și primul spectacol de pistă - pentru marcă. Cu preţuri cuprinse între aproximativ 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri şi până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecţia are un etos ”de lux”.
Faptul că producătorul iconic de mașini sport este serios în ceea ce privește proiectul a fost exemplificat prin producția unui spectacol care s-a deschis cu Mariacarla Boscono și s-a închis cu Natalia Vodianova. O nouă coloană sonoră concepută de Frédéric Sanchez și efecte speciale de lumină au contribuit la transmiterea ideii de viteză. Optzeci la sută din gamă este fluidă, deoarece hainele sunt unisex, asezonale, fiind disponibile pentru toate formele.
Iannone a descris colecţia ca fiind ”fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât şi bărbaţii, cu dimensiuni cuprinse între XXXS şi XXXL. „Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul”, a spus el. Acesta a declarat că a lucrat din greu la ţesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari şi nailon. „Cele mai multe dintre ele sunt ţesături tehnice de înaltă performanţă, dar cu o notă de haute-couture”, a spus el.
Iannone a explicat că designerii de mașini Ferrari sunt inspirați de corpul uman și că el inversa această abordare, începând de la designurile de mașini recunoscute instantaneu ale mărcii pentru a reveni la „cerc complet” la curbele anatomiei, lucrând la proporții, geometrii și volume. De exemplu, o parka a fost realizată într-un jacquard irizat care amintește de fibrele de carbon atât în interiorul, cât și în exteriorul îmbrăcămintei.
Lansarea marchează un pas major în noua strategie a mărcii Ferrari, una dintre cele mai mari investiţii ale sale în afara activităţii auto, prin care compania doreşte să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani.
Planurile Ferrari de a-şi extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în oraşul său de reşedinţă Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deţinător de stele Michelin Massimo Bottura.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.
Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți