Ferrari dezvăluie prima sa colecție de modă

Ferrari a organizat duminică primul său spectacol de modă pentru a-și dezvălui colecția de modă de lux pentru bărbați și femei, la sediul companiei din Maranello, Italia, concepută de directorul creativ al mărcii, Rocco Iannone.

Pornind de la conștientizarea globală a mărcii Ferrari și poziționarea de lux, scopul directorului creativ de diversificare a mărcii, Rocco Iannone, a fost de a oferi fanilor etichetei, precum și unui nou grup potențial de clienți - femei și generația tânără - o colecție care ar fi recunoscută instantaneu, cu Estetica Ferrari și una futuristă.

„Să recunoaștem, dacă intrați într-un magazin Ferrari, nu intrat pentru că aveți nevoie de un alt impermeabil. Căutați ceva special”, a spus Iannone înainte de spectacol. Iannone a lucrat pentru mărci precum Giorgio Armani, Dolce & Gabbana și Pal Zileri și a realizat astfel o colecție sofisticată asemănătoare haute couture, având în vedere materialele tehnice utilizate și măiestria manuală a furnizorilor italieni specializați cu care a lucrat.

Show-ul de modă a fost impresionant. Acesta a fost organizat pe linia de asamblare a maşinilor Ferrari, fiind iată prima colecție de modă de lux - și primul spectacol de pistă - pentru marcă. Cu preţuri cuprinse între aproximativ 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri şi până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecţia are un etos ”de lux”.

Faptul că producătorul iconic de mașini sport este serios în ceea ce privește proiectul a fost exemplificat prin producția unui spectacol care s-a deschis cu Mariacarla Boscono și s-a închis cu Natalia Vodianova. O nouă coloană sonoră concepută de Frédéric Sanchez și efecte speciale de lumină au contribuit la transmiterea ideii de viteză. Optzeci la sută din gamă este fluidă, deoarece hainele sunt unisex, asezonale, fiind disponibile pentru toate formele. 

Iannone a descris colecţia ca fiind ”fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât şi bărbaţii, cu dimensiuni cuprinse între XXXS şi XXXL. „Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul”, a spus el. Acesta a declarat că a lucrat din greu la ţesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari şi nailon. „Cele mai multe dintre ele sunt ţesături tehnice de înaltă performanţă, dar cu o notă de haute-couture”, a spus el.

Iannone a explicat că designerii de mașini Ferrari sunt inspirați de corpul uman și că el inversa această abordare, începând de la designurile de mașini recunoscute instantaneu ale mărcii pentru a reveni la „cerc complet” la curbele anatomiei, lucrând la proporții, geometrii și volume. De exemplu, o parka a fost realizată într-un jacquard irizat care amintește de fibrele de carbon atât în ​​interiorul, cât și în exteriorul îmbrăcămintei.

Lansarea marchează un pas major în noua strategie a mărcii Ferrari, una dintre cele mai mari investiţii ale sale în afara activităţii auto, prin care compania doreşte să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani.

Planurile Ferrari de a-şi extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în oraşul său de reşedinţă Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deţinător de stele Michelin Massimo Bottura.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

La Schiaparelli, nasturele devine o bijuterie

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.

Fendi o celebrează pe „Emily in Paris” într-o colecție capsulă plină de farmec

Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.

„Emily la Paris”: Adresele lui Emily Cooper, în sfârșit adunate pe o hartă captivantă

Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.

Jo Malone lansează un consilier AI pentru parfumuri

Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.

Punga cadou de la Globurile de Aur din 2026 va valora aproape 1 milion de dolari

Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.

Mariah Carey, un nou record istoric în fruntea clasamentului Billboard

Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.

Louis Vuitton devine partener principal al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco

Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.

Louis Vuitton lansează o nouă colecție de accesorii de lux pentru animale de companie

Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.

Porsche și SMEG vor să vă decoreze bucătăria cu electrocasnice inspirate din mașini

Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

Se redeschide la Paris cel mai mare patinoar indoor din lume

Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.

Mădălina Ghenea, apariție rafinată la ELLE Style Awards 2025

Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted FASHION
The North Face x SKIMS - colaborarea care combină tehnologia montană cu eleganța modernă

Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted FASHION
Moon Boot și Jacquemus și-au unit din nou forțele pentru a crea trei modele exclusive

A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted FASHION
Designerul Dario Vitale părăsește Versace

După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
A$AP Rocky, noul ambasador Chanel

Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted FASHION
Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana, a murit la vârsta de 80 de ani

Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted FASHION