Ferrari confirmă scurgerile de date despre clienți într-un atac cibernetic ransomware; spune că nu va ceda cerințelor hackerului.
Piraţii cibernetici au intrat în baza de date, dar directorul companiei susţine că hackerii nu au furat informaţii despre conturi bancare sau informaţii de siguranţă despre maşinile clienţilor.
Ferrari a confirmat recent printr-un anunț public că a fost lovit de un atac cibernetic bazat pe ransomware care a expus informații legate de clienții săi. „Au fost expuse anumite date referitoare la clienții noștri, inclusiv nume, adrese, adrese de e-mail și numere de telefon”, a scris directorul general Benedetto Vigna într-o scrisoare trimisă tuturor clienților Ferrari.
Ferrari susține că detalii mai sensibile, cum ar fi datele de plată, conturi bancare și informațiile legate de mașinile Ferrari deținute sau comandate, nu au fost scurse în acest atac cibernetic. Este a doua oară într-un an când celebrul producător auto italian este victima unui atac de tip ransomware. La sfârșitul anului 2022, un grup cunoscut sub numele de RansomEXX a reușit să fure 7 GB de date private de la Ferrari.
Ferrari spune că a primit o cerere de răscumpărare pentru cea mai recentă încălcare a datelor de la „pirat cibernetic” și a fost lansată o investigație cu ajutorul unei firme de securitate cibernetică lider la nivel mondial, împreună cu alertarea autorităților relevante. Compania a spus că nu va ceda cerințelor hackerilor, deoarece finanțează activități criminale și permit mai multe atacuri.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.