Ferrari confirmă scurgerile de date despre clienți într-un atac cibernetic ransomware; spune că nu va ceda cerințelor hackerului.
Piraţii cibernetici au intrat în baza de date, dar directorul companiei susţine că hackerii nu au furat informaţii despre conturi bancare sau informaţii de siguranţă despre maşinile clienţilor.
Ferrari a confirmat recent printr-un anunț public că a fost lovit de un atac cibernetic bazat pe ransomware care a expus informații legate de clienții săi. „Au fost expuse anumite date referitoare la clienții noștri, inclusiv nume, adrese, adrese de e-mail și numere de telefon”, a scris directorul general Benedetto Vigna într-o scrisoare trimisă tuturor clienților Ferrari.
Ferrari susține că detalii mai sensibile, cum ar fi datele de plată, conturi bancare și informațiile legate de mașinile Ferrari deținute sau comandate, nu au fost scurse în acest atac cibernetic. Este a doua oară într-un an când celebrul producător auto italian este victima unui atac de tip ransomware. La sfârșitul anului 2022, un grup cunoscut sub numele de RansomEXX a reușit să fure 7 GB de date private de la Ferrari.
Ferrari spune că a primit o cerere de răscumpărare pentru cea mai recentă încălcare a datelor de la „pirat cibernetic” și a fost lansată o investigație cu ajutorul unei firme de securitate cibernetică lider la nivel mondial, împreună cu alertarea autorităților relevante. Compania a spus că nu va ceda cerințelor hackerilor, deoarece finanțează activități criminale și permit mai multe atacuri.
Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.
Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.
Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.
Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.
Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.
Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.
Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.
Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.
Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.
Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.
Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.
Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.
Compania Ferrari este, acum, mai valoroasă decât unul dintre cele mai mari grupuri din industria auto, Stellantis. Italienii, care sunt listați separat deși au făcut parte din grupul FCA, astăzi înglobat în Stellantis, au o valoare de aproape 54 de miliarde de dolari ca urmare a creșterii prețului acțiunilor în ultimul an.
Pachetul de pistă promis de mult timp de către Tesla pentru Model S Plaid este în sfârșit aici, care deblochează în sfârșit întregul potențial al sedanului electric emblematic al companiei.
Producția de mașini Rolls-Royce Dawn se apropie de final, a anunțat emblematicul producător britanic de automobile de lux.
Miuccia Prada trebuie să se simtă destul de bine: mărcile ei Prada și Miu Miu sunt cele mai populare două companii din lume în acest moment.