Atât de populară a fost prima serie de produse, încât producătorii au fost forțați să permită fanilor să pună mâna pe orice produs din colaborarea Fendi x SKIMS - capitolul al doilea.
Kim Kardashian a anunțat tot pe Instagram cea de-a doua lansare specială a celor mai bine vândute stiluri de la Drop 1: body-uri și lenjerie de corp imprimate cu logo.
„Vine pe 10 decembrie: Fendi x SKIMS Drop 2. O a doua lansare specială a celor mai bine vândute stiluri de la Drop 1: body-uri și lenjerie intimă cu sigla imprimată. Aceasta este șansa finală de a deține o parte din colaborarea revoluționară dintre @Fendi și @SKIMS.”, a scris vedeta.
Postarea are deja aproape 2,5 milioane de aprecieri, iar cei 267 de milioane de urmăritori ai ei se vor asigura că se va epuiza în câteva secunde, la fel ca prima lansare a colaborării Fendi x SKIMS care s-a dovedit a fi cea mai importantă lansare a lui Kardashian de când a înființat SKIMS în 2019.
Platforma Line a raportat că vedeta a câștigat 1 milion de dolari în 60 de secunde de la lansarea live. A doua rundă va include doar articolele mai populare, cum ar fi ciorapi, lenjerie de corp și body-uri. Fanii nu vor avea șansa să cumpere rochiile din piele. De asemenea, nu vor exista noi modele.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.