Această poveste olfactivă începe în 1925, în atelierul de blană și piele pe care Adele Casagrande Fendi l-a deschis la Roma împreună cu soțul ei Edoardo Fendi. Avea doar 21 de ani atunci. Acest loc, unde începe totul, este transmis din generație în generație.
Fendi a zdruncinat mereu codurile, s-a pus mereu la îndoială pentru a deveni exclusivist și întruchipat. Aceste șapte parfumuri reflectă această stare de spirit. Sunt uniți, ca o familie. Prin urmare, acest arbore genealogic se deschide cu Adele, matriarha. Parfumul său Casa Grande îi evocă istoria și talentul. Un parfum intens ca pielea și cald ca blana, cu smirnă picantă din Somalia, senzualitatea chihlimbarului, cremositatea unei cireșe dulci și generozitatea vaniliei și a boabelor de tonka.
Apoi vine fiica lui, Anna Fendi, una dintre cele cinci surori Fendi. Parfumul Dolce Bacio evocă un sărut, cel al unei mame pentru fiica ei. Acest suc este verde și floral ca o grădină pe înălțimile Romei, cu caiși însoriți, paciuli indonezian ușor afumat și trandafir turcesc de damaschin.
Intră Silvia Venturini Fendi cu Perché No. Ea este creatorul iconicelor genți Baguette și Peekaboo. Parfumul său reflectă inventivitatea cu simplitatea ca manifest. Este inspirat din grădina casei lor de la țară, cu piper roz brazilian afumat de tămâie și lemn de santal, balsamic, care încadrează parfumul.
Este rândul celor două fiice ale sale, a patra generație. Delfina Delettrez Fendi cu Semper Mio vorbește despre familia ei. Este proaspăt cu bergamotă de Calabria, mistic cu lemn de cedru și intens cu floare de portocal marocan. Leonetta Luciano Fendi cu Ciao Amore își imaginează un parfum spontan și plin de viață, ca ea. Este inspirat de Ponza unde familia își petrece verile. Se amestecă smochin și floare de portocal din Tunisia și boabe de tonka.
Apoi îi găsim pe gemenii Delfinei, Tazio și Dardo Vascellari Delettrez Fendi, cu La Baguette. Un parfum blond ca grâul, dulce ca gustarea lor: o felie de pâine. Un parfum cu iris pudrat, vanilie de Madagascar și piele senzuală.
Această călătorie olfactivă se încheie cu Kim Jones, director artistic al colecțiilor pentru femei Fendi din 2020. Prima Terra evocă Africa unde și-a petrecut copilăria cu mandarine din Calabria și Sicilia, rozmarin din Tunisia și Maroc care, toate evocă prospețimea unei colonii care devine lemnos și piele ca pământul după o furtună. Mai mult decât o colecție de parfumuri, o carte olfactivă cu inima deschisă.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.