Ce vei purta pentru prima ta noapte înapoi pe ring? Mult sclipici și platforme periculos de înalte, dacă am merge pe mâna designerul principal al mărcii Valentino.
În timp ce majoritatea dintre noi abia ne-am atins de tocuri în 2020, colecția Valentino primăvară/vară 2021, dezvăluită printr-un spectacol fără public, filmat în sublima galerie a Palatului Colonna din Roma, marți după-amiază, a fost plină de ele.
De la cizme aurii strălucitoare până la platforma metalică Mary Janes. Perfecte pentru un ring de dans. Prin această nouă colecție, Pierpaolo Piccioli spune că își dorește să revoluționeze moda Haute Couture. Mai exact, să reseteze și să reprogrameze ceea ce înseamnă couture.
De asemenea, completând acest aspect disco, multe dintre modele au pășit pe pistă acoperite cu sclipici pe față. Responsabil pentru machiaj a fost îndrăznețul make-up artist Pat McGrath.
McGrath a creat din nou o frumusețe orbitoare pentru colecția haute couture primăvară-vară 2021. Secretul lui? Paiete care îmbracă fața sau tâmplele.
Se pare că elementul care l-a inspirat a fost decorul somptuos al Săluu Grande din Galleria Colonna, din Roma.
Faimosul make-up artist se remarcă ca un susținător ferm al spectacolelor casei italiene și semnează întotdeauna lokk-uri care încing spiritele. Să ne amintim în special aspectul spectacolului de primăvară/vară 2020. Sau cele din timpul spectacolului pentru prezentarea colecției primăvară-vară 2018.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.