Farmecul indefinibil al stilului francez la show-ul Louis Vuitton

Luni, în galeriile Muzeului d'Orsay, Nicolas Ghesquière, directorul artistic al colecţiilor pentru femei ale etichetei, şi-a prezentat viziunea despre alura franceză.

Zi de frenezie pe malul stâng al Senei, la Paris. În fața Muzeului d'Orsay, mulțimea se înghesuie în frig, sperând să arunce o privire asupra celebrităților așteptate la spectacolul de modă Louis Vuitton. Sedanele cu geamuri fumurii se succed. Cu fiecare nouă sosire, țipetele stridente ale fanilor indică ratingul de popularitate al vedetelor. 

Actrițele Ana de Armas, Léa Seydoux, Sophie Turner, Noémie Merlant, Alicia Vikander au câștigat voturile într-un tumult vesel. Emma Stone ajunge pe o ușă din spate. Întârzierea reglementată de treizeci de minute a fost deja atinsă în mare măsură. Parada trebuie să înceapă.

Cu toate acestea, o stea încă lipsește. Ea ajunge în sfârșit: Zendaya. Ea face un pas înainte ultra-sexy într-un set cu minishort și un blazer cu imprimeu animal print, deschis pe un sutien negru, pătrat și un zâmbet devastator. Icoana unei întregi generații, eroina din Euphoria și Dune, face cu mâna mulțimii și aleargă la locul ei din primul rând, alături de Pharrell Williams, noul director artistic al hainelor bărbătești Louis Vuitton, sub candelabrele de cristal ale muzeului. Începe spectacolul.

O viziune asupra French Touch

În ajunul grevei generale, expresie liberă și democratică pe care francezii au stăpânit-o atât de bine, Nicolas Ghesquière este interesat de un cu totul alt specific național: stilul francez. „Ce este stilul francez?”, se întreabă cu relevanță directorul artistic. Întreaga sa colecție de toamnă-iarnă 2023-2024 aduce un omagiu acestei „Atinge franceze care nu încetează să captiveze” – întreaga lume –, oferind în același timp propria sa viziune. Ceea ce el numește „o enigmă”.

Amestecă ere

Farmecul indefinibil al unei alure frantuzesti il ​​regasim in aceste costume clasice reinventate sau in aceste rochii cu dungi banchere: „traditia indrazneata”, subliniaza din nou Nicolas Ghesquière. Totul este o chestiune de atitudine, un mod de a amesteca epoci, culturi, haine desigur. Stilul francez este flagrant pe aceste fete care se plimbă în rochii senzuale fără bretele purtate peste pulovere mari, casual, din tricot, care sparg silueta. Ele trezesc un paradox, sugerează un mister. Acest stil strălucește pe siluete în parka cu volume supradimensionate complet reproiectate, parcă umflate cu energie suverană, pe rochii ornamentate remarcabile. Este ilustrat în continuare în comportamentul încrezător al unei femei care merge nonșalant, cu mâinile în buzunare, în pantaloni largi purtati cu o vestă de bărbat. 

Esențialul și excepția

În acest sezon, designerii de modă merg direct la subiect. Cu siguranță, în aer există o nevoie, o necesitate. Această urgență nu i-a scăpat lui Nicolas Ghesquière care cuprinde spiritul vremurilor ca nimeni altul. Colecția sa, rafinată, cu un clasicism în felul său – niciodată ruptă de viziuni asupra viitorului – este autentică. În plus, este și foarte couture, subliniind know-how-ul unic al atelierelor caselor de modă franceze precum Louis Vuitton. O anumită idee de eleganță care trebuie legată de neprețuită excepție franceză.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului, după 8 ani de absență

Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Zoë Saldaña, noul ambasador global al Cartier

Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted FASHION
Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION