Accesoriile sunt alese individual și proiectate de Kris Jenner, Kourtney Kardashian, Khloé Kardashian, Kim Kardashian , Kendall Jenner și Kylie Jenner. Toate cele șase genți încorporează un autograf interior și peste 10.000 de cristale și au fost concepute în colaborare cu Dee Ocleppo Hilfiger și directorul de creație al Judith Leiber Couture, Jana Matheson.
Fanii pot acum să imite festivitățile legendare de Crăciun și Anul Nou ale lui Kardashian, dându-le celor dragi șase accesorii speciale. Uimitoarea colecție capsulă le surprinde pe Kris, Kim, Khloe, Kourtney, Kendall și Kylie imortalizându-și dragostea și zelul etern pentru sărbători.
Geanta realizată de Kris este un Moș Crăciun uimitor, realizat cu aproape 10.000 de cristale europene ce are și un autograf pe interior a celebrei vedete. Geanta fiicei celei mai mari, Kourtney, oglindește gustul ei personal, la propriu, cu clutch-ul elegant modelat după o tavă pentru sushi.

Accesoriul lui Kim Kardashian este de așteptat să se vândă ca prăjiturile calde. Aceasta pune mai mult accent pe Halloween decât pe Crăciun, pentru că reflectă un cap de extraterestru. Khloé face totul cu strălucire și fără limită de buget, iar creația ei este un vas de aur superb și abundent, stivuit cu KhloMoney, care, fără îndoială.
Kendall îi oferă însoțitorului ei canin aprecierea supremă, transformându-l pe prietenul ei blănos, Pyro, într-o geantă Judith Leiber Doberman strălucitoare.
Kylie transformă dragostea pentru Stormi, fiica ei de patru ani, într-o geantă versatilă sub forma unui fulger, care poate fi purtată orizontal sau vertical.
Prețurile variază de la 4.495 la 5.995 de dolari. În timp ce creația lui Khloe este cea mai scumpă, Dobermanul lui Kendall ocupă locul al doilea la 5.695 de dolari. Moșul lui Kris Jenner, extraterestrul lui Kim și fulgerul lui Kylie au un preț de 4.995 de dolari, iar tava pentru sushi a lui Kourtney se vinde cu 4.495 de dolari.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.