„Cu inimile grele am luat dificila decizie de a spune „la revedere” show-ului Keeping Up with the Kardashians, după 14 ani, 20 de sezoane, sute de episoade și numeroase emisiuni spin-off. Suntem recunoscători tuturor celor care ne-ați urmărit în toți acești ani. Fară „Keeping Up with the Kardashians” nu aș fi acolo unde sunt astăzi”, a scris Kim Kardashian pe Instagram.
Faimosul reality show a avut premiera, la postul E!, în 2007. Concret, emisiunea a urmărit viața vedetelor din familia Kardashian-Jenner timp de 14 ani.
Mama și managerul familiei, a anunțat prima că vor reveni pe micile ecrane din Statele Unite cu un nou show, care va fi transmis de platforma Hulu.
„Kris, Kim, Kourtney, Khloé, Kendall și Kylie vor crea conținut ce va fi difuzat exclusiv de Hulu, în Statele Unite ale Americii. Se așteaptă ca show-ul să debuteze la sfârșitul lui 2021”, anunță CNBC.
Acestea au semnat deja acordul pe mai mulți ani, în valoare de 150 de milioane de dolari.
The Kardashian Jenners will create new global content under a multi-year deal, to stream exclusively on Hulu in the U.S. and in multiple territories on Star internationally. pic.twitter.com/Dke17Gfvrd
— Hulu (@hulu) December 10, 2020
Se așteaptă ca serialul să aibă premiera la sfârșitul anului 2021, potrivit surselor, alte detalii urmează să fie anunțate în curând. Nu este clar dacă show-ul va fi o continuare a Keeping Up With The Kardashians sub un alt nume sau va fi un proiect complet nou.
Kris Jenner a anunțat pe Twitter despre noua aventură a familie: „Emoționată să anunțăm noul nostru parteneriat multianual cu Hulu și Star și ce urmează să fie în 2021”.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.