Vânzările anuale de ceasuri de lux second-hand vor urca până la 35 de miliarde de franci (35 de miliarde de dolari) în 2030, de la 20 de miliarde de franci în prezent, susține firma de consultanță, informează Agerpres. Potrivit sursei citate, acest boom al vânzărilor de ceasuri de lux second-hand a făcut ca unii producători de ceasuri, precum Richemont, să se extindă pe acest segment prin achiziționarea platformei online pentru ceasuri second-hand Watchfinder.
Specialiștii se așteaptă ca și alte branduri să își lanseze propriile lor canale de vânzări pe piața secundară. În plus, Deloitte prognozează că toate marile platforme pentru vânzarea de ceasuri de lux second-hand, inclusiv Chrono24, Subdial, Watchbox și Hodinkee, vor continua să se extindă. ,,Potențialul de creștere pentru piața second-hand este enorm", susține Karine Szegedi, director la Deloitte Switzerland.
Studiul scoate în evidență și o accelerare a tendințelor care în prezent influențează industria elvețiană de orologerie și piața mondială a ceasurilor de lux. De asemenea, studiul prognozează o explozie a numărului de ceasuri vândute online comparativ cu magazinele tradiționale, o continuare a migrației mărcilor spre produse mai scumpe și o piață care este susținută de consumatorii tineri care văd ceasurile de lux drept investiții.
Interesul în ceasurile de lux a crescut puternic în pandemie, când consumatorii casnici, care aveau lichidități necheltuite pentru că nu puteau să călătorească sau să ia masa la restaurant, au început să caute online ceasuri de lux. În aceste condiții, prețurile pentru ceasuri second-hand de marcă precum Rolex, Patek Philippe și Audemars Piguet au atins valori record pentru ca începând din aprilie să scadă, odată cu diminuarea valorii criptomonedelor și scăderii piețelor bursiere.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.