Boom-ul vintage este programat să continue în 2023, cu mai multe case de modă deschizându-și arhivele. În același timp, designerii mai puțin cunoscuți vor fi din ce în ce mai căutați, cu pasionații vintage dornici să exploreze diferite epoci din istoria modei.
În 2022, am văzut mai multe celebrități încorporând vintage în garderoba lor de zi cu zi. Această tendință va continua în 2023, deoarece cumpărăturile second-hand devin a doua natură pentru un număr tot mai mare de oameni.
Cu tema pentru Gala Met 2023 fiind „Karl Lagerfeld: A Line of Beauty”, arhiva extinsă a designerului, de la Chanel și Fendi la Patou, va vedea cu siguranță o renaștere – și nu doar luni, 1 mai, ziua evenimentului.
Mărcile mari nu sunt singurele care beneficiază de interesul crescând pentru vintage. Brandurile mai puțin cunoscute ar trebui să beneficieze de această nebunie: Printre designeri se numără Kansai Yamamoto, Isaac Mizrahi, Todd Oldham, Chantal Thomass și Loris Azzaro.
Având în vedere că tendința rochiilor transparente nu dispare prea curând, nu este surprinzător faptul că devin din ce în ce mai populare în sfera vintage.
În timp ce piesele din anii 1990 și 2000 vor rămâne populare, este probabil să existe o mișcare către stiluri mai minimaliste în viitor.
Pe măsură ce tot mai multe mărci revendică dreptul de proprietate asupra pieselor lor vintage, cum ar fi Gucci sau Valentino, se așteaptă ca mai multe case de modă să-și deschidă arhivele în 2023.
În timp ce unii designeri vor fi întotdeauna la mare căutare, anul acesta vor vedea mai mulți oameni care caută piese vintage care să se potrivească cu stilul lor personal.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.