Boom-ul vintage este programat să continue în 2023, cu mai multe case de modă deschizându-și arhivele. În același timp, designerii mai puțin cunoscuți vor fi din ce în ce mai căutați, cu pasionații vintage dornici să exploreze diferite epoci din istoria modei.
În 2022, am văzut mai multe celebrități încorporând vintage în garderoba lor de zi cu zi. Această tendință va continua în 2023, deoarece cumpărăturile second-hand devin a doua natură pentru un număr tot mai mare de oameni.
Cu tema pentru Gala Met 2023 fiind „Karl Lagerfeld: A Line of Beauty”, arhiva extinsă a designerului, de la Chanel și Fendi la Patou, va vedea cu siguranță o renaștere – și nu doar luni, 1 mai, ziua evenimentului.
Mărcile mari nu sunt singurele care beneficiază de interesul crescând pentru vintage. Brandurile mai puțin cunoscute ar trebui să beneficieze de această nebunie: Printre designeri se numără Kansai Yamamoto, Isaac Mizrahi, Todd Oldham, Chantal Thomass și Loris Azzaro.

Având în vedere că tendința rochiilor transparente nu dispare prea curând, nu este surprinzător faptul că devin din ce în ce mai populare în sfera vintage.
În timp ce piesele din anii 1990 și 2000 vor rămâne populare, este probabil să existe o mișcare către stiluri mai minimaliste în viitor.
Pe măsură ce tot mai multe mărci revendică dreptul de proprietate asupra pieselor lor vintage, cum ar fi Gucci sau Valentino, se așteaptă ca mai multe case de modă să-și deschidă arhivele în 2023.
În timp ce unii designeri vor fi întotdeauna la mare căutare, anul acesta vor vedea mai mulți oameni care caută piese vintage care să se potrivească cu stilul lor personal.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.