Visele se împlinesc, uneori contra cost! Pentru aproape 80.000 de dolari, poți trăi cele mai bune 21 de zile din viața ta într-o vacanță în patru țări și șapte orașe pe care nu le vei uita niciodată. Pe parcursul a 21 de zile, oaspeții vor fi captivați de călătoriile cu avionul privat. Experiența opulentă va începe la case de 5 stele și va fi urmată de plimbări cu supercar-uri de lux. Cum ar putea fi răsfățați oaspeții cu altceva decât cu cele mai delicioase mese pregătite cu pricepere de bucătari cu stele Michelin?
O aventură cu tematică Bond este caracterizată de lux și relaxare. Pentru asta sunt incluse vacanțele insulare. În cazul unei vacanțe Bond-these, ne putem aștepta la activități de adrenalină care încep cu paintball, urmată de o extracție cu elicopterul și o plimbare cu barca prin fiordurile norvegiene.
50 de oameni foarte norocoși (și bogați) pot rezerva bilete și pot vizita locațiile reale de filmare utilizate pe parcursul producției „No Time to Die”. La Londra, fanii lui James Bond vor avea o șansă unică de a îndeplini o misiune secretă care include paza (și vizionarea privată) a Bijuteriilor Coroanei din Turnul Londrei.
Sejurul londonez va include o cină pe London Tower Bridge, o noapte la cazino cu miză mare în cinstea filmelor. O experiență stelară ca aceasta se termină cu participarea la evenimentul de covor roșu VIP pentru Premiera londoneză a „No Time to Die”. Călătoria este programată pentru 26 septembrie până pe 17 octombrie. Călătorii trebuie să fie complet vaccinați împotriva COVID-19.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.