Denumită Fountain of Youth, sticla creată de evian și Pharrell Williams întruchipează viziunea lor comună despre hidratarea pură și naturală, esențială pentru îngrijirea de sine zilnică.
Ambalajul de sticlă de 75 cl se remarcă prin designul rafinat și simplitatea îndrăzneață, în perfectă armonie cu codurile luxului modern. Evidențiază apa Evian, un element esențial pentru sănătate și bunăstare, și se remarcă ca un articol esențial pe cele mai frumoase mese de sărbători de la sfârșitul anului.
Pharrell Williams, icoană a muzicii, modei și designului, explică: „A rămâne hidratat este fundamental pentru rutina mea de sănătate. evian și Humanrace își propun să inspire pe toată lumea să se bucure de aceste momente de zi cu zi care contribuie la bunăstarea noastră generală. Expresia Fountain of Youth scrisă pe sticlă atrage atenția, creează discuții și evidențiază importanța hidratării.
Această alianță cu Pharrell Williams este o continuare a parteneriatelor emblematice pe care evian le-a stabilit în ultimii ani cu creatori precum Virgil Abloh, Balmain și Coperni. Cu Humanrace, Pharrell Williams aduce o viziune holistică asupra bunăstării și sănătății, în conformitate cu valorile mărcii evian. Dawid Borowiec, director de marketing global la evian, adaugă: „evian, recunoscut pentru sursa sa unică din Évian-les-Bains, a găsit un partener ideal în Humanrace și Pharrell Williams. Această colaborare întruchipează ambiția noastră comună: să promovăm bunăstarea accesibilă și veselă, fără compromis”.
Inscripția Fountain of Youth face ecoul campaniei The Mountain of Youth lansată de evian la începutul acestui an, care a inclus melodia JOY de Pharrell Williams. Simbol al tinereții și al optimismului, această sticlă reflectă perfect spiritul Live Young drag brandului.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.