Frumusețea unei femei nu se măsoară în aparențe, ci în forța interioară, în felul în care își poartă povestea și în lumina pe care o răspândește în jurul ei. Fiecare femeie care trece printr-un tratament oncologic merită să fie privită cu admirație și respect.
Campania „Ești mai frumoasă decât crezi!”, organizată de GRAL Medical & OncoFort, alături de P.A.D.I.R., este dedicată acestor femei puternice, care ne inspiră prin reziliența lor și prin dorința de a merge mai departe.
Frumusețea înseamnă curaj și speranță
Între 4 și 8 martie 2025, în cadrul noii secții de oncologie a spitalului OncoFort, femeile care urmează tratamente oncologice vor avea parte de o experiență menită să le readucă încrederea și bucuria. În aceste zile, ele vor primi nu doar îngrijire și atenție, ci și o îmbrățișare prin gesturi mici, dar semnificative: sesiuni de machiaj realizate de profesioniști, micropigmentare sprâncene, pentru a reda expresivitatea privirii, peruci, alese special pentru fiecare femeie sau produse de îngrijire și cadouri personalizate.
Anul acesta, evenimentul este cu atât mai special, deoarece coincide cu deschiderea unei noi secții oncologice în cadrul Spitalului OncoFort. Aici, pacienții vor găsi un spațiu modern, gândit pentru a oferi nu doar tratamente medicale, ci și o îngrijire purtată cu respect și empatie.
Această campanie nu ar fi posibilă fără sprijinul unor parteneri de încredere, care și-au unit forțele pentru a oferi pacientelor o experiență memorabilă: Viorica Cosmetics, Cupio, Farmec, Belher, Tabya Lashes, Regivero, CAMP - Cocktail and Makeup Party, Mirela Vescan MakeUp Academy, Carla Laszlo, SIMETRIC by Larisa Tanase, Selena Beauty Concept, Andrea Stoica, Magenta Men, G. Cosmetika și Revive Production.
GRAL Medical & OncoFort, in parteneriat cu P.A.D.I.R., cred cu tarie ca frumusetea poate fi transformata intr-un alt mod de a straluci, in lupta zilnica pentru supravietuire. In aceasta batalie, femeile devin adevarate eroine, cu inimile pline de forta si rezilienta.
GRAL MEDICAL – Grija pentru pacienți
GRAL Medical nu este doar o rețea medicală, ci o comunitate construită pe empatie, profesionalism și dedicare. Fondată cu capital 100% românesc, compania și-a propus să ofere pacienților oncologici cele mai bune condiții de îngrijire, punând accent pe confort și tratamente personalizate.
GRAL Medical înseamnă grijă, respect și dorința constantă de a evolua pentru binele pacienților săi. În fiecare centru al său, echipele de specialiști se implică activ în crearea unui mediu în care fiecare pacient să se simtă susținut și înțeles. Investițiile continue în infrastructură și tehnologii medicale moderne demonstrează angajamentul de a oferi servicii medicale de înaltă calitate și accesibile tuturor.
Spitalul OncoFort, parte a rețelei GRAL Medical, dispune de 4 secții specializate: radioterapie, chimioterapie, chirurgie și dializă, alături de unități oncologice în Ploiești, Craiova, Pitești și un centru de medicină nucleară la Caloian. Toate acestea contribuie la oferirea unui tratament personalizat, bazat pe nevoile fiecărui pacient.
Pentru servicii medicale de calitate, decontate CNAS, tratamente oncologice și consultații de specialitate, vă rugăm să sunați la 021 323 0000 sau să vizitați www.gralmedical.ro și www.oncofort.ro.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Finețe, transparență și lejeritate: Ghost Lash redefinește discret frumusețea ochilor.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a