„Suntem încântați să o primim pe Ana în sânul mărcii Estée Lauder”, a declarat Stéphane de La Faverie, președinte al mărcii globale, Estée Lauder. „Povestea ei de a depăși barierele pentru a-și atinge visele și de a deveni o actriță împlinită inspiră femeile din întreaga lume, iar talentul, căldura și frumusețea ei vor aduce o nouă energie mărcii.”
„Sunt onorat să reprezint un astfel de brand iconic”, a spus Ana de Armas. „Crescând în Cuba, admir cu adevărat și mă conectez la povestea doamnei Estée Lauder. Ea a înțeles că trebuie să lucrați din greu pentru a vă transforma visele într-o realitate. Tot ceea ce a făcut a fost inspirator atunci și continuă să fie inspirator și astăzi. Sunt mândră să devin parte a acestei moșteniri și să împărtășesc povestea ei.”
Ana de Armas are un an grozav. Actrița cubaneză ia Hollywood-ul cu asalt, cu roluri principale în următorul film James Bond, No Time to Die și în rolul lui Marilyn Monroe în viitoarea biografie Netflix, Blonde. Acum, de Armas își asumă cel mai mare rol (de frumusețe) de până acum: este noua imagine a brandului Estée Lauder.
Estée Lauder este marca emblematică a companiei Estée Lauder Companies Inc. Fondată de Estée Lauder, una dintre primele femei antreprenore din lume, marca își continuă astăzi moștenirea de a crea produse inovatoare, sofisticate, de înaltă performanță pentru îngrijirea pielii și produse de machiaj și parfumuri iconice - toate infuzate cu o înțelegere profundă a nevoilor și dorințelor femeilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.