„Suntem încântați să o primim pe Ana în sânul mărcii Estée Lauder”, a declarat Stéphane de La Faverie, președinte al mărcii globale, Estée Lauder. „Povestea ei de a depăși barierele pentru a-și atinge visele și de a deveni o actriță împlinită inspiră femeile din întreaga lume, iar talentul, căldura și frumusețea ei vor aduce o nouă energie mărcii.”
„Sunt onorat să reprezint un astfel de brand iconic”, a spus Ana de Armas. „Crescând în Cuba, admir cu adevărat și mă conectez la povestea doamnei Estée Lauder. Ea a înțeles că trebuie să lucrați din greu pentru a vă transforma visele într-o realitate. Tot ceea ce a făcut a fost inspirator atunci și continuă să fie inspirator și astăzi. Sunt mândră să devin parte a acestei moșteniri și să împărtășesc povestea ei.”
Ana de Armas are un an grozav. Actrița cubaneză ia Hollywood-ul cu asalt, cu roluri principale în următorul film James Bond, No Time to Die și în rolul lui Marilyn Monroe în viitoarea biografie Netflix, Blonde. Acum, de Armas își asumă cel mai mare rol (de frumusețe) de până acum: este noua imagine a brandului Estée Lauder.
Estée Lauder este marca emblematică a companiei Estée Lauder Companies Inc. Fondată de Estée Lauder, una dintre primele femei antreprenore din lume, marca își continuă astăzi moștenirea de a crea produse inovatoare, sofisticate, de înaltă performanță pentru îngrijirea pielii și produse de machiaj și parfumuri iconice - toate infuzate cu o înțelegere profundă a nevoilor și dorințelor femeilor.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.