Epoca de sticlă: două icoane, o campanie Prada

Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.

Scarlett Johansson este una dintre acele actrițe al cărei talent ne va surprinde mereu. Câștigătoare a premiilor Tony și BAFTA și nominalizată de două ori la Premiile Academiei, se poate admira doar precizia și pasiunea meșteșugului ei, capacitatea ei înnăscută de a transforma și întruchipa mai multe personaje, identități diferite și idealuri diferite. 

În esență, este ea însăși o reflecție, o refracție, care cristalizează identitatea altui individ, aducând propriile calități inerente reprezentării ei.

Prada, o casă cunoscută ca fiind apropiată de artiștii de excelență și din avangardă, s-a înconjurat astfel de renumita actriță pentru a întruchipa noua sa campanie, Epoca de sticlă. Așa s-a înconjurat Casa Italiană de artistul venezuelean-american Alex Da Corte pentru a surprinde două icoane ale zilelor noastre: Scarlett Johansson și Prada Galleria. 

Reunind pop-ul și suprarealismul, elita și cultura populară, munca sa creează medii artistice fantastice, colorate vibrant, pentru a explora aceleași noțiuni de umanitate pe care Johansson le aduce în munca sa.

În campania Galleria, asistăm la transformarea unei Scarlett Johansson care este în continuă schimbare, încadrată și reîncadrată printr-o sublimare a vieții de zi cu zi, tradusă în culoare pură. Culoarea este intrinsec legată de emoție, este universal evocatoare de sentimente. 

Așa cum această icoană de la Hollywood este transformată și recontextualizată de culoare, la fel este și modelul Galleria Prada, silueta sa servind drept pânză pentru explorarea nuanțelor și modelelor. Aici, Galleria în sine servește ca o oglindă unică pentru lumea transformată din jurul său. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Daniela Crudu și-a botezat fetița. Imagini de la eveniment

Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.

Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

Porsche intră în cursa mașinilor electrice cu un nou concept de supercar

Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.

Bourbonul de 75.000 $ va fi lansat pe orbită și maturat în spațiul cosmic timp de un an

Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.

Bulgari deschide un hotel de lux în centrul Romei

Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.

Cum arată și cu ce se ocupă Claudia, singura fiică a Anastasiei Soare

Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.

Anamaria Prodan își deschide cazinou

Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.

Andreea Antonescu, botez cu ștaif pentru fiica sa, Victoria

Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.

Victoria's Secret: emblematica prezentare de modă revine pentru începutul anului școlar

Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.

Cel mai scump ceas Omega vândut vreodată la licitație este de fapt un fals de 3,4 mil. $

Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.

Rolex își deschide primul magazin pe o navă de croazieră

Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.

Louis Vuitton lansează o colecție Via „Treasure Trunks”, care va fi vândută ca NFT-uri în ediție limitată

Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.

FLANNELS X London lansează o expoziție captivantă pentru Beyoncé

Doisprezece look-uri concepute în comun de Beyoncé și Olivier Rousteing și o colecție exclusivă de suveniruri.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted FASHION
Donatella Versace și Dua Lipa semnează o colecție capsulă

Cei care o urmăresc pe Donatella știu foarte bine că aceasta are o slăbiciune pentru artiști. După ce a lucrat cu Maluma, a venit rândul să facă echipă cu Dua Lipa.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Epoca de sticlă: două icoane, o campanie Prada

Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Gucci în Seul: noua colecție, fabricată în Italia, infuzată cu cultura K

Pentru colecția Cruise 2024, studioul de design al casei florentine și-a prezentat colecția marțea trecută în cadrul monumental al Palatului Regal din Seul, Coreea de Sud. Un amestec inteligent de epoci, stiluri și influențe, dominat de aura tinereții coreene.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted FASHION
Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, o nouă marcă de modă orientată spre scop

Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, un nou brand orientat spre un scop care va folosi stocurile moarte și va valorifica abilitățile „refugiaților și altor grupuri talentate, subapreciate, cu poziții de demnitate bazate pe pricepere.”

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Festivalul de la Cannes 2023: cum și-au făcut apariția starurile pe covorul roșu

Festivalul de Film de la Cannes 2023 a debutat marți, 16 mai, cu o serie de apariții peste care nu putem trece cu vederea.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION