Scarlett Johansson este una dintre acele actrițe al cărei talent ne va surprinde mereu. Câștigătoare a premiilor Tony și BAFTA și nominalizată de două ori la Premiile Academiei, se poate admira doar precizia și pasiunea meșteșugului ei, capacitatea ei înnăscută de a transforma și întruchipa mai multe personaje, identități diferite și idealuri diferite.
În esență, este ea însăși o reflecție, o refracție, care cristalizează identitatea altui individ, aducând propriile calități inerente reprezentării ei.
Prada, o casă cunoscută ca fiind apropiată de artiștii de excelență și din avangardă, s-a înconjurat astfel de renumita actriță pentru a întruchipa noua sa campanie, Epoca de sticlă. Așa s-a înconjurat Casa Italiană de artistul venezuelean-american Alex Da Corte pentru a surprinde două icoane ale zilelor noastre: Scarlett Johansson și Prada Galleria.
Reunind pop-ul și suprarealismul, elita și cultura populară, munca sa creează medii artistice fantastice, colorate vibrant, pentru a explora aceleași noțiuni de umanitate pe care Johansson le aduce în munca sa.
În campania Galleria, asistăm la transformarea unei Scarlett Johansson care este în continuă schimbare, încadrată și reîncadrată printr-o sublimare a vieții de zi cu zi, tradusă în culoare pură. Culoarea este intrinsec legată de emoție, este universal evocatoare de sentimente.
Așa cum această icoană de la Hollywood este transformată și recontextualizată de culoare, la fel este și modelul Galleria Prada, silueta sa servind drept pânză pentru explorarea nuanțelor și modelelor. Aici, Galleria în sine servește ca o oglindă unică pentru lumea transformată din jurul său.
Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.
Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.
Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.
Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.
Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.
Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.
Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.
Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.
Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.
Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.
Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie
Noul director de creație al casei de modă Moschino a murit subit, la vârsta de 46 e ani.
Kylie Jenner a anunțat recent că își lărgește orizonturile trecând dincolo de lumea frumuseții și în lumea modei. Vedeta în vârstă de 26 de ani își lansează noul ei brand de modă, Khy.
Walter Chiapponi a fost numit director de creație la Blumarine, succedându-i lui Nicola Brognano.
Chloé dezvăluie o colecție exclusivă de prêt-à-porter pentru femei din viitoarea sa colaborare cu colectivul de creație Atelier Jolie. Descoperim siluete fluide și feminine, ținute de seară atemporale și accesorii pe cât de delicate, pe atât de rafinate.
Blumarine și Nicola Brognano anunță împreună încheierea colaborării lor, care a început în 2020.
PUMA îl numește pe A$AP Rocky director creativ al parteneriatului PUMA x F1