Pasagerii de la clasa întâi pot alege între patru genți diferite: două sunt din piele neagră cu accente liliachii și două din țesătură neagră de calitate superioară cu accente de piele vegană de culoare cafenie. Ambele conțin un set de articole de lux personalizate.
Trusele de culoare neagră și liliachie conțin o oglindă Bulgari din aur gravată, realizată special pentru Emirates, împreună cu o sticlă de apă de parfum floral Bulgari Le Gemme Desiria și o emulsie de față și de corp asortată. Toate parfumurile sunt ambalate în flacoane concepute special pentru Emirates. Trusa este, de asemenea, dotată cu produse de bază, inclusiv o trusă dentară, un prosop de curățare răcoritor, deodorant, șervețele și o perie de păr pliabilă.
În schimb, trusele de culoare neagră și cafeniu conțin apa de parfum lemnoasă Bulgari Le Gemme Gyan, precum și un balsam de bărbierit și o emulsie de corp din aceeași gamă. De asemenea, aceasta conține un aparat de ras Gillette, spumă de ras și aceleași produse de bază ca și celălalt kit.
În plus, pasagerii de la clasa întâi vor găsi în apartamentele lor private un set de îngrijire a pielii de la brandul suedez Byredo. De asemenea, cei aflați la bordul aeronavelor A380 se pot bucura de dușul spa al avionului, care abundă în produse organice de la marca irlandeză Voya.
La clasa business, trusele sunt disponibile fie într-o pungă, fie într-o geantă de toaletă clasică. Primele două sunt realizate din piele vegană și prezintă o nuanță frapantă de argintiu metalic cu accente liliachii. În interior, pasagerii vor găsi apa de toaletă luminoasă și citrică Bulgari Omina Amethyste. Trusa include, de asemenea, o emulsie pentru față și corp Omnia Amethyste, un balsam de buze Bulgari și alte articole esențiale.
Există, de asemenea, două genți ceva mai masculine, din țesătură neagră cu accente de piele vegană de culoare maro. Aceste truse sunt prevăzute cu apa de toaletă lemnoasă Bulgari Pour Homme, cu produsele de bărbierit și cu aceleași produse de bază.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.