La fel ca emblematicul Orient Express, noile vagoane de ultimă generație ale Etihad Rail își propun să aducă o nouă epocă de aur a călătoriilor cu trenul în Emiratele Arabe Unite.
Pentru a pune planurile în practică, Etihad Rail s-a asociat cu compania italiană de ospitalitate de lux Arsenale pentru a lansa „o experiență de tren de lux care aduce un omagiu culturii și moștenirii emirate”.
Având un mediu natural unic în care să se delecteze, trenul de lux va călători în toată Emiratele Arabe Unite, trecând prin Mezeira'a, de-a lungul deșertului Liwa și a faimoasei sale oază.
Arsenale a lucrat anterior la un alt tren de lux, proiectul The Dream of the Desert din Arabia Saudită. Shadi Malak, CEO al Etihad Rail, a declarat: „Colaborarea noastră cu Arsenale este o dovadă a angajamentului Etihad Rail de a stimula creșterea economică și socială în Emiratele Arabe Unite prin intermediul rețelei feroviare naționale”.
El a adăugat: „Prin stabilirea unei experiențe de tren de lux, introducem o ofertă unică de clasă mondială în regiune și contribuim la stimularea sectorului turistic din Emiratele Arabe Unite. În plus, vom putea prezenta moștenirea și frumusețea diverse a țării vizitatorilor din întreaga lume.”
Serviciul de croazieră de lux va fi personalizat în întregime, cuprinzând 15 vagoane de lux cu influențe arabe și măiestrie italiană de neegalat. Paolo Barletta, CEO al Arsenale SpA, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu Etihad Rail într-un proiect unic care promovează descoperirea unui teritoriu magic și captivant în afara renumitelor destinații Abu Dhabi și Dubai.„
Croaziera pe calea ferată este prezentul și viitorul turismului, iar Arsenale dorește să o facă disponibilă în cele mai frumoase locuri din lume, introducând acest nou mod fascinant și durabil de a călători. Acest parteneriat demonstrează că nu există limite ale pasiunii și nici bariere care pot opri dorința de a depăși imaginarul.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo