Elle Macpherson ne oferă cheile pentru energia ei incredibilă și frumusețea inoxidabilă.
Botezată „The Body” de Time Magazine în 1989, aflată pe coperta revistei Sports Illustrated de cinci ori (un record), Elle Macpherson încă afișează un corp de invidiat! Astăzi, australianca de top, mamă a doi copii mari (Arpad Flynn, 24 de ani, și Aurelius Cy, 19 ani), antreprenor de succes, este împărțită între Miami, unde locuiește, New York (birourile ei) și Australia unde compania ei de lenjerie intimă și marca de nutriție WelleCo își au sediul. Și pentru că, după vârsta de 55 de ani, nu te mai poți baza doar pe genele tale bune, spune ea, e nevoie să urmezi programul minții și corpului pentru a te menține în formă.
„Abordarea holistică este, după părerea mea, singura modalitate de a optimiza atât interiorul, cât și exteriorul. În fiecare dimineață, mă forțesc să nu mă uit la telefon când mă trezesc (în jurul orei 5.00) și să încep cu o ședință de meditație în liniște absolută. Și, sincer, pot să văd cu adevărat diferența pe pielea mea, când fac suficient mișcare, dorm bine, beau 3 litri de apă pe zi și mănânc o dietă în mare parte pe bază de plante. Provocarea mea de astăzi este să fiu cât mai curată, senină și activă în interior.”, a declarat fostul topmodel pentru Vogue.
Elle practică doar sporturi care îi plac: surfing, paddleboarding, înot, alpinism, scufundări, yoga sau schi, timp de cel puțin 45 de minute pe zi. Și le alternază, „atât pentru a mă distra în continuare, cât și pentru a-mi stresa corpul la minimum. Cheia după părerea mea să perseverez fără efort.”
Aceasta crede că simplificare vieții este cheia obținerii energiei. „Nu am o garderobă mare și nu port aproape niciun accesoriu. Nu iau multe vitamine sau suplimente. Este eliberator să te concentrezi pe esențial. Mai concret, încep ziua cu un pahar de apă călduță cu lămâie și piper negru, pentru a-mi stimula metabolismul și a începe procesul de hidratare. Și chiar beau 3 litri de apă pe zi (filtrată mereu pentru a elimina poluanții chimici), cu atât mai mult dacă urmează o activitate fizică.”, a maărturisit Elle Macpherson.
Dieta alcalină, pe care a adoptat-o în urmă cu patru ani a redus inflamația, a oprit scăderile de energie, a slăbit și a încetinit îmbătrânirea celulară.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.