Numită astfel după cartea inovatoare a lui Darwin, teoria a fost lansată în martie de comandantul unui vas de croazieră durabil Ecoventura. Megayacht-ul de 142 de metri este, în esență, un hotel-boutique plutitor, pe care pot dormi doar 20 de turiști în 10 camere complet albe, minimaliste. „Frumusețea se află în Insulele Galápagos – și nu vrei să te te lași distras de altceva”, spune designerul de interior ecuadorian Cindy Muirragui despre abordarea ei simplă, care nu distrage atenția de la obiectivul turistic. Ferestrele uriașe sunt peste tot (chiar și în dușurile spațioase), iar paleta coloristică practice face loc priveliștilor Pacificului pe măsură ce soarele răsare și apune, iar albastrul se amestecă la amiază.
„Adevărul este că mi-am folosit imaginația”, spune Muirragui, „mi-am imaginat ceva ce s-ar putea potrivi cu Galápagos, lux fără a fi ostentativ, ceva care va rămâne în mintea celor care vor sta în camerele acestea plutitoare mult timp”. La baza ethos-ului Ecoventura se află navele ecologice, cu caracteristici precum toaletele ecologice, sisteme avansate de tratare a apei, articole de toaletă biodegradabile și design modern.
Materialele folosite la bord includ pietre și cristale exotice și tec pietrificat. În salonul în care se țin prelegeri de geografie și fotografie, tavanul este pictat manual pentru a imita cofrele din lemn masiv, în timp ce tapițeria gri și albă și canapele din piele transformă totul într-un spațiu luxos, liniștitor. Lămpile evocă râurile de lavă ale arhipelagului, iar mesele de cafea sunt realizate la bază din rădăcinoase răsucite care reflectă flora specifiză zonei. Cele mai multe obiecte de mobilier au fost realizate de meșteri și tâmplari din Ecuador, inclusiv noptiere din marmură, paturi imense, fotolii și șezlonguri în locul preferat al lui Muirragui: cada cu hidromasaj.
Teoria Ecoventura alternează Itinerariul A (sudul și centrul Galápagos) și Itinerariul B (nordul și vestul Galápagos) și este o experiență de neuitat.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.