China este deja cea mai mare piață de comerț electronic din lume și se așteaptă să devină și mai mare, ajungând la 3,3 trilioane de dolari în 2025, estimează GlobalData.
Firma de date și analize a prezis o creștere puternică de 17,2% în acest an, deoarece consumatorii trec din ce în ce mai mult de la offline la online. Între 2021 și 2025, dimensiunea pieței comerțului electronic este de așteptat să crească la o rată de creștere anuală puternică compusă de 11,6 la sută între 2021 și 2025 pentru a ajunge la 21,4 trilioane sau 3,3 trilioane de dolari în 2025.
Între 2017 și 2021, vânzările online din China au crescut cu o rată anuală de creștere compusă de 17,7%, ajungând la 13,8 trilioane de renminbi, sau 2,1 trilioane de dolari în 2021.
„Comerțul electronic chinez a evoluat rapid în ultimii cinci ani, susținut de o penetrare ridicată a internetului și a smartphone-urilor, creșterea încrederii consumatorilor în cumpărăturile online, apariția platformelor de comerț electronic și disponibilitatea diverselor soluții alternative de plată, cum ar fi Alipay și WeChat Pay,” a declarat Ravi Sharma, analist principal la bănci și plăți la GlobalData.
„Pandemia COVID-19 a condus în continuare activitățile de comerț electronic în țară, întrucât consumatorii preocupați folosesc din ce în ce mai mult canalul online pentru achizițiile lor, pentru a evita expunerea la virus, o tendință care se așteaptă să continue chiar și dincolo de pandemie.”
Perspectivele de creștere pe termen lung au fost afectate în iulie, când focarele de Covid-19 și inundațiile în provincia Henan au stârnit îngrijorări. Vânzările cu amănuntul totale au crescut cu 8,5 la sută în iulie față de acum un an, mai puțin decât prognozele consensuale ale analiștilor de 11,5 la sută, iar vânzările online de bunuri fizice de consum au crescut cu doar 4,4 la sută, mult sub media de creștere de 21 la sută observată în ultimii cinci ani.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.