Se zvonește că grupul de lux condus de unul dintre cei mai bogați oameni din lume, Bernard Arnault, a pus ochii pe Cartier, deținută de Richemont, a patra companie de lux din lume.
Se pare că LVMH își exprimă un interes deosebit să cumpere Cartier pentru a-și extinde portofoliul de bijuterii. În 2019, compania a cumpărat brandul emblematic de bijuterii Tiffany & Co. pentru 16,2 miliarde de dolari!
Acesta pare să fie doar începutul ambițiilor de afaceri de bijuterii ale LVMH, conglomeratul de lux căutând deja să adauge un alt brand imperiului strălucitor.
Cartier va fi, fără îndoială, bijuteria de vârf a companiei care se mândrește deja cu nume mari precum Chaumet și Bvlgari. Preluarea, dacă se va întâmpla vreodată, va fi o călătorie accidentată, deoarece Johann Rupert, fondatorul Richemont și deținătorul pachetului de control al companiei de la crearea acesteia în 1988, se opune tranzacției.
„Consiliul nostru poate fi mai lent și mai conservator decât alții. Dar deschiderea și colegialitatea sunt exact avantajele sale. Nu voi fi șantajat”, a spus el într-un interviu.
De-a lungul anilor, LVMH a atras mai multe etichete celebre precum Fendi, Bvlgari, Givenchy, Loewe și multe altele. Cu Cartier în curtea sa, LVMH va amplifica afacerea cu bijuterii pentru a se potrivi cu dominația înregistrată pe piața de genți și articole din piele de ultimă generație.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.