După interpretarea rochiei în spray, casa marchează o nouă premieră. Ceva specific Coperni. Duo-ul de fondatori, Sébastien Meyer și Arnaud Vaillant, a creat din nou evenimentul vineri, invitând o haită de roboți câini pe podiumul lor.
Într-o sală a Théâtre national de Chaillot, unde avea loc spectacolul, cinci roboți Boston Dynamics – arătând ca niște câini – au apărut brusc în mijlocul manechinelor. Unul după altul, modelele și-au pus apoi gențile în gura mașinilor animaloide înainte de a le recupera la a doua trecere. Lovitura de grație a fost dată când olandeza Rianne Van Rompaey a înaintat brusc spre unul dintre aceste patrupede, care i-a smuls jacheta, dezvăluind mini-rochia neagră cu un decolteu adânc. Bine lucrată și evident pusă în scenă, această coregrafie demonstrează încă o dată dorința lui Coperni de a îmbina tehnologia cu moda.
„Inspirat în mod liber din fabula Lupul și Mielul de Jean de la Fontaine, spectacolul ilustrează relația dintre om și roboții Spot de la compania americană Boston Dynamics”, a comentat brandul pe Instagram. „Acest spectacol prezintă viziunea lui Coperni conform căreia nu există dominare sau dominat, dar că omul și mașina pot trăi în armonie.”
În ceea ce privește reprezentația pe scenă, Coperni nu este la prima încercare. Amintiți-vă de această secvență spectaculoasă care a făcut înconjurul lumii în timpul ultimei Săptămâni a Modei de la Paris, pe 30 septembrie. La finalul paradei brandului Coperni, modelul Bella Hadid înaintase, goală, pe podiumul unde o așteptau doi bărbați în negru. Aceștia au pulverizat o soluție pe pielea ei care devenise apoi, sub ochii uimiți ai publicului, o rochie din material textil.
Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.
Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.
Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.
Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.
Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.
Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.
Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.
Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.
Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.
Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.
Doisprezece look-uri concepute în comun de Beyoncé și Olivier Rousteing și o colecție exclusivă de suveniruri.
Cei care o urmăresc pe Donatella știu foarte bine că aceasta are o slăbiciune pentru artiști. După ce a lucrat cu Maluma, a venit rândul să facă echipă cu Dua Lipa.
Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.
Pentru colecția Cruise 2024, studioul de design al casei florentine și-a prezentat colecția marțea trecută în cadrul monumental al Palatului Regal din Seul, Coreea de Sud. Un amestec inteligent de epoci, stiluri și influențe, dominat de aura tinereții coreene.
Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, un nou brand orientat spre un scop care va folosi stocurile moarte și va valorifica abilitățile „refugiaților și altor grupuri talentate, subapreciate, cu poziții de demnitate bazate pe pricepere.”
Festivalul de Film de la Cannes 2023 a debutat marți, 16 mai, cu o serie de apariții peste care nu putem trece cu vederea.