În 2020, cele două mărci și-au unit forțele pentru prima dată pentru a crea Ducati Diavel 1260 Lamborghini ca un tribut adus uimitoarei mașini Lamborghini Sian FKP 37. De data aceasta, duo-ul a decis să ofere Streetfighter V4 în ediție limitată.
Iată noul Ducati Streetfighter V4 Lamborghini care prezintă un aspect distinct inspirat de Huracán STO. Potrivit celor două mărci italiene, motocicleta ediție specială „întruchipează perfect valorile de performanță extremă, sportivitate și exclusivitate”, care sunt împărtășite de ambele companii.
Deși silueta și designul general al lui Ducati Streetfighter V4 Lamborghini sunt aproape identice cu modelul obișnuit pe care se bazează, ediția specială conține elemente de design inspirate de Lamborghini care o diferențiază. Totul, de la apărătoarea de noroi din față la capacul rezervorului, burta și coada sunt unice pe ediția limitată.
În plus, extractoarele grilei, orificiile de ventilație și prizele de aer sunt proiectate să arate ca cele găsite pe Huracán STO. Asemănător supercarului, Ducati Streetfighter V4 Lamborghini este finisat într-o schemă specială de culori atrăgătoare, care combină o nuanță de verde numită „Verde Citrea” cu un ton special de portocaliu numit „Arancio Dac”.
Ediția limitată Streetfighter V4 este echipată cu roți forjate care le imită pe cele găsite pe supercar, inclusiv o singură piuliță de blocare din titan în spate. În plus, motocicleta este învelită în fibră de carbon cu aceeași țesătură vizibilă ca și Lamborghini. De asemenea, primește o șa specială, suporturi de picior din aluminiu, manete ușoare de frână și ambreiaj și un amortizor de eșapament din titan Akrapovič cu capac din fibră de carbon.
Prețul începe de la 68.000 $ pentru Streetfighter V4 Lamborghini și 83.000 $ pentru clienți speciali.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.