Dom Pérignon și Lady Gaga sărbătoresc puterea libertății creative

Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.

Clipul o prezintă pe Lady Gaga îmbrăcată în ținute elaborate de Haus of Gaga. Această campanie internațională de publicitate a debutat 6 aprilie. Piesa centrală a parteneriatului artistei cu Dom Perignon este o sculptură în ediție limitată ce prezintă o sticlă de Dom Pérignon Rosé Vintage 2006. Doar 110 piese ale sculpturii, proiectate de Gaga în colaborare cu Nicola Formichetti, vor fi produse și vândute, iar încasările vor fi donate fundației Born This Way.

Lady Gaga nu face nimic pe jumătate. A plecat de pe acoperișul unui stadion Super Bowl, a ajuns la Grammy într-un ou și a performat la inaugurarea prezidențială de parcă ar fi fost propriul ei spectacol. Dacă va face ceva, o va face în felul ei - chiar și atunci când vine vorba de șampanie.

Cu două săptămâni în urmă, am văzut mintea creativă a vedetei la lucru din nou, când a dezvăluit o nouă campanie în cadrul parteneriatului său cu marca Dom Pérignon. O colaborare imortalizată de fotograful de modă Nick Knight și regizorul creativ de lungă durată Nicola Formichetti.

Campania, intitulată The Queendom, este menită să fie o sărbătoare a libertății creative. (Scurtmetrajul are pe coloana sonoră o piersă de pe albumul Chromatica - „Free Woman”).

„Eu și colaboratorii mei creativi am pus multă energie și dragoste în această campanie”, spune Gaga pentru BAZAAR.com. „Simt că există o alchimie specială atunci când creăm împreună. În acest caz, au fost Nick Knight și Haus of Gaga, inclusiv Nicola, Richy, Freddie și Sarah. Împreună am vrut să invităm oamenii în Queendom pentru a experimenta puterea libertății creative. Cred că munca lui Nick surprinde cu adevărat această energie și lumea Dom Pérignon Rosé.”





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted PEOPLE