Vigoarea și grația vinului sunt redate iată de ingredientele atent selectate de vinificatorul șef Daniel Carvajal-Perez. Lansarea virtuală a șampaniei Dom Perignon Vintage 2010 a avut loc la restaurantul italian italian, Wilkie 28, care găzduiește și Societatea Dom Perignon. Chef de cuisine, Matteo Ponti, a prezentat o masă cu cinci feluri, realizată cu măiestrie, care să se potrivească cu vinurile.
Vinificatorul șef al mărcii a descris în mod adecvat condițiile de producere a șampaniei Vintage 2010: „O iarnă rece, cea mai rece din 1996, a fost urmată de o primăvară târzie și rece. Vara a fost caldă și uscată, favorizând o maturare rapidă a boabelor, urmată de toamnă, care a contribuit la păstrarea prospețimii boabelor. Și apoi a venit potopul din august”. Au fost două luni de ploaie, își amintește Carvajal-Perez. „Ne-am temut cu adevărat în acel moment.” Căldura urmată de umiditate afectează producția de struguri.
S-au folosit imediat resursele extinse ale companiei-mamă LVMH. „Am putut determina că Chardonnay nu a fost afectat de botrytis, dar Pinot Noir a fost, mai mult sau mai puțin, afectat. Având în vedere aceste cunoștințe, a fost luată o a doua decizie. S-a pus deoparte 20% din producția contaminată, și ne-am concentrat pe restul de 80%, producție care a fost fără cusur.”
Fructul a fost atent monitorizat și cules rapid la o maturitate care a depășit nivelurile de zahăr din majoritatea anilor, cu excepția 2002 și 2003.
„Dom Perignon este un ansamblu de două soiuri de struguri - Pinot Noir și Chardonnay”, spune Carvajal-Perez. De obicei, asta înseamnă o cotă de 50-50 din fiecare, dar nu în acest an, iar pentru 2010, mixul final a fost de 54-46, cu o reprezentare mai proeminentă a lui Chardonnay.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.