Toți acești artiști de excepție devin, astfel, ambasadori de imagine pentru Dom Pérignon. Lor li se alătură Vincent Chaperon, chef de cave al brandului, și persoana responsabilă pentru fiecare aspect al producției de șampanie.
Sub sigiliul misterului și al excelenței, casa Dom Pérignon dezvăluie o nouă campanie excepțională. Un manifest artistic în care creația nu mai este doar un act, ci o respirație vitală, o mișcare perpetuă purtată de figuri emblematice ale scenei culturale contemporane.
Intitulată „Creation is an eternal journey”, campania constă într-o serie de portrete realizate de Collier Schorr, precum și un film regizat de Camille Summers-Valli.

Acest nou capitol în istoria de 104 ani a brandului Dom Pérignon este menită să ilustreze relația apropiată pe care acesta o are cu zona de artă și cultură, precum și dialogul continuu pe care l-a întreținut de-a lungul timpului cu figuri importante din lumea artei, ce au inclus colaborări cu Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, sau Karl Lagerfeld.
Pe 16 mai, la Londra, această viziune prinde contur într-o expoziție captivantă, unde arhivele colaborărilor anterioare - de la Basquiat la Lagerfeld - se vor amesteca cu creațiile acestei noi generații de artiști. O celebrare a momentului creativ, în care fiecare bulă de șampanie devine martorul unui gest, al unui vis, al unei idei care prinde viață.
Prin această campanie, Dom Pérignon reafirmă esența identității sale: o tensiune constantă între moștenire și inovație, între măiestrie și inspirație. Pentru că pentru casă, creația nu are nici punct de plecare, nici sfârșit. E o călătorie, eternă.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.