În weekend, marca italiană a anunțat lansarea unui nou proiect numit „DG Digital Show” - o serie lunară de evenimente de modă digitale, în care toate produsele sunt disponibile pentru achiziționare imediată. Brandul a dat vestea cu un film de modă inspirat din anii '90, filmat în New York și care prezintă piese purtabile în mod hotărât, cum ar fi blugi, bluze fără mâneci în carouri și tricouri albe.
Câteva ore mai târziu a fost organizat un eveniment de pistă virtual, care a putut fi urmărit prin Livestream, fiecare piesă fiind cumpărat online pe site-ul Dolce & Gabbana. Această idee - cunoscută colocvial ca „vezi-acum, cumpără-acum” - încalcă tradiția industriei de fashion. De obicei, există o întârziere de șase luni între un spectacol de pe pistă și hainele disponibile pentru cumpărare în magazin. Această fereastră de timp permite proiectanților să evalueze feedbackul industriei și al clienților înainte de a crea piesele reale.
Mărci precum Tom Ford, Tommy Hilfiger și Burberry au experimentat deja acest model, cu niveluri diferite de succes. Dar Domenico Dolce și Stefano Gabbana sunt clar convinși că va funcționa pentru afacerea lor. Logica este solidă - în era unei astfel de satisfacții instantanee, de ce ar vrea cineva să aștepte ceva timp pentru șase luni? Generația Instagram tinde să grăbească puțin lucrurile.
Dolce & Gabbana intenționează să lanseze în continuare aceste evenimente virtuale, lunar, evitând formatul tradițional al lunii modei (deși vor continua să organizeze spectacole și în timpul sezoanelor obișnuite ale modei). Este o mișcare îndrăzneață, spun criticii.
Pentru toamna anului 2021, designerii mărcii Miuccia Prada și Raf Simons au adoptat conceptul transfigurării. Clasicii reinventați au furat lumina reflectoarelor.
Nepoata prințesei Diana în vârstă de 30 de ani cunoaște bine marca de când a intrat în sânul casei de modă italiană în 2017.
Miliardarul rus Roman Abramovici va avea în curând cel mai puternic iaht din lume, scrie presa britanică.
Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania de modă. Marca fostei Spice Girls a mers pe pierderi de ani de zile și ar putea fi nesustenabilă.
Când producătorii de autorulote doresc să adauge spațiu, soluția este de obicei aceeași: o fac mai lungă. Dar un producător chinez de automobile vine cu o abordare diferită: creează un al doilea nivel.
De câteva săptămâni, sute de videoclipuri cu „skin icing” au invadat Instagramul și Tik Tokul. Această metodă de îngrijire a pielii cu efect de răcire a fost deja adoptată de topmodelele Irina Shayk și Karlie Kloss.
Mateia, a revenit în atenția fanilor din toată lumea cu o nouă piesă și un videoclip. Aceasta se numește "Magic World" și a fost lansat în luna iubirii - între Sfântul Valentin și Dragobete, pentru că ea cântă despre dragoste.
Riccardo Tisci și-a prezentat colecția pentru toamnă-iarnă 2021-2022, într-un show organizat în inima magazinului emblematic Burberry de pe Regent Street din Londra.
Alina Pușcău a dezvăluit la începutul acestui an că s-a logodit. Momentan, modelul nu vrea să dezvăluie identitatea celui care e hotărât s-o ducă la altar.
Logo nou, website nou, o nouă direcție artistică ... Liderul bijuteriilor din cristal, Swarovski, are o nouă imagine. Mai modernă, mai strălucitoare, mai neobișnuită. Swarovski este acum noul chic!
Chiara Ferragni dezvăluie pentru toamnă prima sa colecție de look total sub licența Swinger International și prima colecție capsulă de ochelari produsă de Luxottica, care va fi disponibilă începând cu 8 martie.
Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.
Riccardo Tisci și-a prezentat colecția pentru toamnă-iarnă 2021-2022, într-un show organizat în inima magazinului emblematic Burberry de pe Regent Street din Londra.
Chiara Ferragni dezvăluie pentru toamnă prima sa colecție de look total sub licența Swinger International și prima colecție capsulă de ochelari produsă de Luxottica, care va fi disponibilă începând cu 8 martie.
Moda Haute Couture pentru bărbați este înfloritoare. Clienții spun că sunt atrași de experiența, măiestria și individualitatea ofertei caselor de modă.
Genți tote colorate, adidași cu mesaje, bijuterii cu logo-uri, sutien cu flori supradimensionate ... Acestea sunt piesele colorate ale campaniei de primăvară 2021 a lui Marc Jacobs, purtate de noua muză a mărcii, Lourdes Leon.
Dorin Negrău este singurul designer internațional de origine română care a fost prezent anul acesta la New York Fashion Week.
Ella Emhoff, fiica vitregă a vicepreședintelui american Kamala Harris, și-a făcut debutul la New York Fashion Week.