Colaborarea reunește fostul campion mondial de F1 Jenson Button și cea mai importantă companie de automobile de lux din lume pentru a vă gâdila papilele gustative, mai mult ca niciodată. A doua lansare a lui Coachbuilt cu Rolls Royce oferă o combinație veche de 30 de ani care subliniază valorile comune ale măiestriei și ingineriei.
Jumătate din cele 300 de sticle fabricate sunt rezervate pentru cei mai fideli clienți ai Rolls-Royce Londra. Cei norocoși vor lua acasă o cutie elegantă pentru whisky încorporată, una dintre cele mai populare oferte ale Rolls-Royce în rândul clienților. Coachbuilt organizează un buletin de vot pentru celelalte 150 de sticle, selectând câștigătorii în mod aleatoriu, pe Elitetraveler.
Șansele de a obține o sticlă pe piața primară sunt scăzute; poți încerca să cumperi un Rolls Royce sau poți avea încredere în norocul tău cu buletinul de vot. Whisky blended este obținut în butoaie de Sherry premium pentru a adăuga un plus de profunzime și complexitate.

„Când am început Coachbuilt în urmă cu un an, scopul a fost întotdeauna să lucrăm cu mărci de mașini de lux la lansări speciale și să facem paralele între cele două lumi ale blended whisky și mașinile construite cu experiență. Să lucrăm cu Rolls-Royce Londra ca primul nostru parteneriat de acest gen este doar un vis devenit realitate. Când vine vorba de calitate, măiestrie, lux și eleganță, marca Rolls-Royce nu este pe măsură, iar capacitatea de a crea un whisky care să reflecte acel nivel de calitate a fost, desigur, o provocare. Cu toate acestea, am reușit să creăm un whisky care este personal unul dintre cele mai bune pe care le-am gustat.” a declarat George Koutsakis, fondator și director general al Coachbuilt.
Limitate la doar 300, sticlele sunt numerotate individual și prezentate într-o cutie elegantă din lemn gravată cu numele Coachbuilt și Rolls-Royce London. Va costa 1.900 de dolari.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.