Colaborarea reunește fostul campion mondial de F1 Jenson Button și cea mai importantă companie de automobile de lux din lume pentru a vă gâdila papilele gustative, mai mult ca niciodată. A doua lansare a lui Coachbuilt cu Rolls Royce oferă o combinație veche de 30 de ani care subliniază valorile comune ale măiestriei și ingineriei.
Jumătate din cele 300 de sticle fabricate sunt rezervate pentru cei mai fideli clienți ai Rolls-Royce Londra. Cei norocoși vor lua acasă o cutie elegantă pentru whisky încorporată, una dintre cele mai populare oferte ale Rolls-Royce în rândul clienților. Coachbuilt organizează un buletin de vot pentru celelalte 150 de sticle, selectând câștigătorii în mod aleatoriu, pe Elitetraveler.
Șansele de a obține o sticlă pe piața primară sunt scăzute; poți încerca să cumperi un Rolls Royce sau poți avea încredere în norocul tău cu buletinul de vot. Whisky blended este obținut în butoaie de Sherry premium pentru a adăuga un plus de profunzime și complexitate.
„Când am început Coachbuilt în urmă cu un an, scopul a fost întotdeauna să lucrăm cu mărci de mașini de lux la lansări speciale și să facem paralele între cele două lumi ale blended whisky și mașinile construite cu experiență. Să lucrăm cu Rolls-Royce Londra ca primul nostru parteneriat de acest gen este doar un vis devenit realitate. Când vine vorba de calitate, măiestrie, lux și eleganță, marca Rolls-Royce nu este pe măsură, iar capacitatea de a crea un whisky care să reflecte acel nivel de calitate a fost, desigur, o provocare. Cu toate acestea, am reușit să creăm un whisky care este personal unul dintre cele mai bune pe care le-am gustat.” a declarat George Koutsakis, fondator și director general al Coachbuilt.
Limitate la doar 300, sticlele sunt numerotate individual și prezentate într-o cutie elegantă din lemn gravată cu numele Coachbuilt și Rolls-Royce London. Va costa 1.900 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.